Monday, September 5, 2016

Boy Scout Crew camping

1. september 2016 neljap2ev

Hommikul esimese tunni ajal toimus Pep Rally. See oli p6him6tteliselt ettevalmistus 6htuseks esimeseks kodum2nguks. Prooviti inimesi v6imalikult yles kytta ja kasvatada elevust. Terve kool oli saali kogunenud ja tuled l2ksid kustu. School Band hakkas m2ngima kooli tunnus?!laulu v6i midagi ja cheerleaderid tantsisid. Siis tulid sisse k6ik meie kooli jalgpallurid ja istusid saali keskele toolidele. Meenutas natuke nagu Eesti gymnaasiumi l6petamist ainult, et inimesi oli kordades rohkem.  Kooli jalkakutid on rohkem nagu staarid siin. Oli h2sti palju erinevaid etteasteid: cheerleaderid esinesid mitu korda, indianets-de tants oli vahepeal ja lisaks tegi meie kooli Spirit Grew midagi ka. L6pus oli mingi asi millest mina t2pselt aru ei saanud, aga k6ik Seniorid kogunesid yhte kohta, Juniorid teise ja Sophmore-d kolmandasse ning Freshmenid neljandasse kohta ja k6ik v6tsid yksteisel 6lgadeymbert kinni ja j2rsku hakkasid k6ik hyppama. Veidi segadusse ajas, aga oli v2ga l6bus. 6htul oli esimene Homegame. L2ksime hostema, Adriana ja Hannah-ga seda vaatama. Mina, Adriana ja Hannah olime yhes sektsioonis. N2gin vahepeal Hope-i, mul on temaga U.S History Ja English koos. Veetsin enamus ajast tema, ta s6branna Laureni ja nende boyfriendidega, kelle m6lema nimi oli Cameron. Meil sai nii palju nalja ja nad kysisid palju kysimusi Eesti kohta ja Eesti ning USA erinevuste kohta. M2ngu vaatamine oli pigem teisej2rguline ja suuremat r6hku panime r22kimisele ning s66misele hehe. Selles m2ngus oli nii palju vigastusi ja j2rjest olid ykshaaval k6ik poisid pikali maas ja tassiti j2lle v2ljakult 2ra. L6ppkokkuv6ttes meie kool kaotas, aga suhteliselt tasav2gine oli. L2ksin mingi hetk Adriana ja Hannah-i juurde tagasi ja hiljem s6itsime k6ik koos koju.


2. september 2016 reede

Peale kooli l2ksin koju ja k2isin kiirelt pesus ning pakkisin asjad. Pidime n2dalavahetuseks minema campingule, sest kuna Dardan pole veel 18 ja Hostema pidi minema siis ei tohtinud ta mind koju j2tta. Seega olin enamv2hem sunnitud kaasa minema. Kell kuus pidime teistega kokku saama nende scout meetingu maja juures. Pakkisime viimased asjad auto peale ja k6ik vajaliku, et kolme p2evaga ellu j22ksime. L2ksime kolme autoga: meie autos olid mina Hostema ja Sarah, teises autos Sam ja ta isa ja kolmandas autos Mr. Boerner ja vist tema naine. S6itsime sihtkohta umbes 2 tundi ja kui kohale j6udsime oli t2iesti pime. Telkisime Worth Ranch Boy Scout Camp-is. Yritasime kottpimedas oma telgid pysti saada. Praktiliselt oli igalyhel oma telk, ainult mina Sarah ja Sam olime yhes telgis. See telk oli nii suur, kuuele inimesele m6eldud kui ma ei eksi. Peale seda istusime veel v2ljas natukene. Mingil hetkel l2ksime k6ik telkidesse. Enne magama j22mist tegime veel nalja ja lollitasime Sarah-i ja Sam-ga niisama. 6petasin neile eesti keelt mis osutus naljakamaks protsessiks, kui arvata olin osanud. Oeh nad on m6lemad v2ga vinged. :)


3. september 2016 laup2ev

2rkasime 7-st. Hakkasime Sarah-i ja Sam-ga hommikus66ki tegema, milleks olid siis munad, mingid kakukesed ja viinerid. Istusime k6ik koos ja s6ime ja peale seda hakkasime kanuusi maha t6stma k2ru pealt. Samal ajal j6udsid ka ylej22nud inimesed, kes telkima ei j22nud aga kanuutama tulid ikka. Kuskil kella 10-st alustasime oma kanuu trippi. Mina ja Sarah olime yhes kanuus ja terve tee jagus nii palju juttu ja koguaeg sai nii palju nalja. Poole peal Sarah otsustas, et ta pole veel tagasi teinud mulle(Kiusasime teda eile) ja lihtsalt viskas vett kaela mulle. Obviously vastasin ma samaga hihi. S6itsime k6ik koos ja n2gin vahepeal kilpkonna vette minemas. See oli nii vinge ja ta oli nii armas. Yhe k2restiku juures tegime peatuse ja s6ime l6unat. Meil oli k6ik vajalik peanut butter jelly sandwich-ks kaasa v6etud. Enamus hyppasid lihtsalt riietega vette ja kasutasid k2restiku praktiliselt liutoruna. Nalja sai j2lle nii palju ja kohutavalt palav oli. Sarah ja Sam palusid mul ka proovida, aga ma ei tahtnud niiet Sarah tegi yhe tiiru minu auks ka. Kui k6ik s66nud olid ja nalja oli piisavalt tehtud j2tkasime oma kanuutrippi. V2ga v2he oli veel j22nud ja peagi olime l6pppunktis.
Seal vedasime kanuud veest v2lja ja j2ime ootama kuni hostema ja Mr. Boerner auto t6id. R22kisime k6igiga nii kaua juttu ja puhkasime. Olime k6ik korralikult 2ra p6lenud niiet p2ike oli oma t66 teinud.
Campingu paika tagasij6udes olime j2lle vaid seitsmekesi. Yhe m2e kylje peal olid n2ha trepiastmed ja kuna tahtsin nii v2ga n2ha kuhu need viivad, siis v6tsin Sami kaasa ja l2ksime uurima. Trepi astmed olid ainult esimesed paar meetrit seega turnisime p2ris pikalt. J2rsku avastasime mingi minicolosseumi laadse asja ja kui ymber p66rasime avanes imeline vaade. Ainus s6na mis mina suutsin 6elda oli 'wow'. K6ndisime edasi ja j6udsime l6puks ylemise campingupaigani, mis algul tundus v2ga huvitav, sest j2i mulje nagu see oleks mahajaetud kyla. K2isime uuesti all ja tirisime Sarah-i ja Sami isa kaasa ja l2ksime uuesti yles. Leidsime skautide raja mis viis mingi uue pisikese kohani. Ma ei tea kuidas seda kutsuda, aga all on pilt. Kui alla j6udsime hakkasid Sarah ja Sam 6htus66ki tegema. Mina liitusin nendega hiljem, sest olin veidi pikali. Appi ma olin nii v2sinud. 6htus66ki tehes sai j2lle no nii palju nalja. Sam ja Sarah on kaks neiut, kellega normaalsus v2lja ei tule ja igav ei hakka. T2itsa ausalt. Tegime folded sauce-i(Not sure if I spelled it right), aga igaljuhul nii me seda kutsuma hakkasime hehe. Tegelikult tegime lihtsalt pizzat ja siis need tykid olid kokku volditud. Nii head olid. Kui olime s66nud l2ksime k6ik koos jalutama. Poolel teel leidsime j2lle trepi, mis viis yles m2kke. Obviously mina, Sarah, Sam ja Sami isa jooksime yles. See oli v2sitavam kui arvasime, aga totally worth it. See vaade mis sealt ylevalt avanes... Ma ausalt arvasin, et olen kuskil filmis sest see oli amazing! Eriti veel kuna p2ike hakkas just loojuma. Istusime natuke seal ja l2ksime siis alla tagasi. Kuna hakkas juba h2maraks minema, siis istusime lihtsalt laua taga, m2ngisime Sarah-i, Sami ja Mr. Boerner-ga kaarte. M2ngisime kuni oli juba t2itsa pime. J2rsku l2ksid k6ik t2iskasvanud telkidesse, kuigi kell oli alles pool 9. Meie istusime veel laua taga, kuulasime muusikat ja sujuvalt tekkis v2ike karaoke-dance party. See oli t6siselt m6nus ja asendamatu 6htu asendamatute inimestega. Me lihtsalt reivisime keset telkimisala nagu segased. See oli l6bus. Kuskil 9 ajal suundusime ka oma telki. Aga magama minemine ei 6nnestunud kohe kuidagi.
Muidugi hiilgas Sarah oma elufilosoofiaga ''Everything is funnier in a dark tent''. It is pretty obvious, et peale seda enam keegi meist naermist ei l6petanud ja lihtsalt n22klesime yksteise kallal v6i lollitasime niisama. Esimest korda USA-s ma naersin nii, et pisarad olid silmas. Enne uinumist veel r22kisime kui vinge n2dalavahetus on olnud ja kui vinged me k6ik ise oleme hehe.


4. september 2016 pyhap2ev

Hommikul 2rkasime j2lle kell 7. Sarah was in charge of waking us all up. Otsustasime tydrukutega, et v6tame muffinid kaasa ja l2heme yles samasse m2kke, kus eelmisel 6htul p2ikeseloojangu ajal olime olnud. Seekord pyydsime siis p2ikeset6usuks sinna minna. Ja ma ei kahetse, et ainult hommikus66gi p2rast nii vara 2rkama pidin. Istusime m2e tipus, s6ime muffineid ja vaatasime kuidas p2ike j2rjest rohkem puude latvu katma hakkas. See oli nii ilus. Muidugi ei saanud me ilma random ja non-sense jututa seega nalja sai j2lle korralikult. Nii v2ga kui me ka oleks tahtnud yles j22da, pidime hakkama alla liikuma. Hommikus66k oli ju k6ik meie k2es ja pidime hakkama oma telke kokku panema. Telkide kokku panek oli k6ige kurvem osa sellest n2dalavahetusest. Oleks vaja olnud t2pselt yhte p2eva veel. Telgid olid v2ga r2pased niiet tykk t66d oli nende kokku saamisega. Kuna Sarah oli aga selles vaieldamatult liiga osav siis saime kenasti hakkama. Kui k6ik asjad kokku pakitud olid ja autosse veetud, siis alustasime liikumist kodu poole. Peatusime veel peamaja juures, et v2lja checkkida end ja istusime veel korra, et campingu feedback-i anda, mis oli siis start, stop, continue. Ehk pidime koik ytlema mida tahaksime alustada, mida l6petada ja mida j2tkata. Ja siis s6itsimegi k6ik Kellerisse tagasi. Tagasiteel oli autos p6hiteemaks poliitika. Kui Kellerisse j6udsime, siis aitasime kanuud 2ra panna ja kogu kuhja asju autodest sinna majja tagasi tassida. Siis kallistasime ja r22kisime veel viimased asjad ja finally liikusime koju. Koju j6udes skypesin esimest korda emmega tunnikese ja peale seda l2ksime ModMarketisse 6htust s66ma.


Vaieldamatult oli see yks parimaid n2dalavahetusi ja ma olen nii 6nnelik ja t2nulik, et mul oli v6imalus k6ike seda teha. :)

I am surrounded by good people! 



Chick-Fil-A


Homegame

School Band

Vasakult: Mina, Sarah, Hostmom




Vasakul Sarah, paremal Sam


Ready to go


K6ige vingem kanuu j6el! Vasakult: Sarah, mina

L6unas66gipaus

T2pselt nii vinge ja veel vingem!

Vasakult: Sam-i isa, Sam, Sarah





Skautide rada

*See koht mille nime ma ei tea*

Olen hea fotograaf, olen. Rohutirtsud ja seened k6ik korraga koos.

Vasakult: Mina, Sam, Sarah.Miljonivaade




Folded sauce!!! Ehk lemmik6htus66k.

Moments of life

Vasakult: Mina, Sarah, Sam

No comments:

Post a Comment