Monday, August 8, 2016

Tänusõnad

Ma ei jõuaks eluilmaski ükshaaval ära tänada kõiki inimesi, kes mulle kogu selle asjaga on toeks olnud. Neid keda tänada on kordades rohkem kui ma siin jõuan kirja panna, kuid neile keda ma siin
ei maini - ma pole teile grammigi vähem tänu võlgu kui teistele!

Esiteks tahaksin tänada oma perekonda. Tahan öelda suure aitäh teile, et lõpuks mõistsite, et see tõesti on mu unistus ja tähendab mulle väga palju. Kuigi meil on olnud nii palju erimeelsusi olete siiski alati mind toetanud ja tean, et olete minu jaoks olemas. Perekonna toetus loeb sellise asja puhul tohutult palju. Lisaks suur suur aitäh mu vanaemale, kellelt sain ootamatult suure toetuse ning mu vennale, kes andis juurde motivatsiooni ning pani tihti naeratama! :)

Teiseks tahaksin tänada yfukaid: vabatahtlikke, endisi võp-e, meie lennu õpilasi. Yfukad on väga toetav perekond ja hätta ei jäeta kunagi kedagi. Eraldi tänaksin Rudolfit, kes oli alati valmis aitama, ükskõik kui tobe mu probleem ka polnud ja Birgitti Pilveti ning Erle Kaasiku Blogisi, leiate need SIIT(Birgitti) ja SIIT(Erle) . Pärast nende lugemist olin kindel, et jah see on õige asi mis teen. Suur - suur tänu ka meie parimale ja asendamatule KODUGRUPILE ning selle juhtidele Agnesele, Gretele ja Sandrale!!! Ja Agnesele veel selle eest suur kummardus, et tänu temale ei ole söögist kunagi puudust! :*

Kolmandaks tahaksin tänada kõiki oma toetajaid, kes rahaliselt mind vahetusaastale lähemale aitasid (Käina vald, Merike Laur + anonüümseks jääda soovivad firmad) ning firmajuhte kes olenemata eitavast vastusest nägid vaeva, et mu kiri läbi lugeda ning soovisid palju edu. Eriline tänu firmale OÜ NG Investeeringuid, kes arvas, et just mina olen õige inimene saama 1500€ - se stipendiumi.(PS: Suur tänu ka Brittale, kes kogu oma lahkusest mu USA fondi sümboolse 50 senti lisas :))

Neljandaks , aitäh neile kes ei uskunud, et sellega toime tulen ja hakkama saan. Soov ennast tõestada motiveerib sama palju kui positiivsed sõnad ning rahalised toetused. :)

Viiendaks tahaksin tänada kõiki oma sõpru ja tuttavaid, kes on uurinud kaugel ma sellega olen ja kuidas mul läheb. Tekitab hea tunde, kui keegi vähegi huvi tunneb. Although lõpuks väsitas vahetusaastale minekust rääkimine ära ja ma kõigile ja kõigele lõpuks enam vastata ei jaksanud.

Kuuendaks tänaksin Joosepit, kes ilma liialdusteta oli mulle kõige rohkem selle kahe aasta jooksul toeks ja tuletas alati meelde miks ma ei tohi alla anda ja et see on mu life long dream. Tema poolt tulid vaid vähesed konkreetsed laused mis igakord naerma ajasid ja motivatsiooni tagasi tõid. Ta suutis mulle igakord selgeks teha, et pabistamiseks ei ole absoluutselt põhjust ja et ma saan hakkama. Ilmselt ilma temata ma oleks umbes 10 korda vahepeal alla andnud ja igakord YFU kontorisse minnes ärevusest ja pabinast värisenud. AITÄH SULLE!!! :)

Ma ei tea millega olen ma ära teeninud just täpselt sellised inimesed nagu mu ümber on, aga ma tean seda, et tänu teile olen kõige õnnelikum inimene. :)
Ma poleks seda suutnud ilma teieta ja kui teid poleks siis ma ei istuks praegu siin ega mõtleks pooleldi juba äralennule.

Üks maailma kõige suurem kalli teile kõigile minu poolt!

Aitäh! :)



Pilt mis minu arvates iseloomustab suurepäraselt vahetusaastat.


2 comments:

  1. Endise võp-ina leides sinu blogi olen väga elevil sinu uute seikluste üle USAs ja loodetavasti ikka võtad aega, et blogisse sissekandeid teha nendest! Proovi öelda kõikidele võimalustele JAH ning naudi südamest igat päeva seal! - Anita (Kanada 15/16)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi, olen sinu blogi ka isegi lugenud :) Aitäh heade soovide eest ja kindlasti proovin kõigist võimalustest kinni haarata ning katsun blogi mitte unarusse jätta. ;)

      Delete