Saturday, August 27, 2016

First Day of School!

23. august 2016 teisip2ev (A Day)

Hommikul 2rkasime umbes 7st. Mina 2rkasin, Adriana ei 2rka mitte kunagi ise oma 2ratuskella peale yles, so most of the time ma lihtsalt panen ise kinni selle. Tegin end korda ja meisterdasin kena hommikus66gi endale. Hostema viis meid 8ks kooli. J6udsime k6vasti hiljem, sest suur ummik oli. K6ik autod mis kooli poole suundusid olid lihtsalt yhes h2sti pikas rivis tee peal.
Jumal t2natud et ma l2ksin koos Adrianaga kooli. Ma poleks yksi julgenud. hehe.
Seinal olid k6igi nimed, kust pidi vaatama oma First Period-i, et teaks kuhu klassi minna. Ilmselgelt minu nime seal polnud.
Adriana viis mind council-sse. Pidin yksi sisse minema, aga Hailey oli 6nneks seal, nii hea oli teda uuesti n2ha. Kuna uutele 6pilastele alles tehti schedule-i, siis pidime lihtsalt istuma ja ootama. R22kisime juttu, niiet see tund mis seal istusime l2ks tegelikult kiirelt. Ma ei j6udnud oma First Period-i aga see selleks.
Pool kooli on 2sja remonditud, seega sellega on paras segadus ja k6igile jagatakse school map-e.
N2iteks yks 6pilane tuli yhe council-i t2di k2st kysima, kus yks ruum on. Vastuseks sai ta:

''I would tell you, but I honestly have no idea.''

K6ik olid seal h2sti toredad. Mingil hetkel kutsus mu counselor mind kaasa ja vaatasime l2bi mu schedule-i. Siis juhatas Caroline, yks h2sti tore Senior, mind 6igesse klassi. Enne tegi veel v2ikese tuuri mulle kooli peal, et tunni aega raisku l2heks hihi. Ta oli t6esti tore ja nii vahva oli temaga r22kida. U.S History-i 6petaja, Mr.Villegas, oli h2sti tore. Istusin seal samas lauas Hope-i ja veel kahe tydrukuga. Also teises klassi otsas oli tydruk, kellega umbes 10 korda silmside tekkis ja igakord naeratasime. Ta tumdus tore. Third Period oli Interior Design. Seal sain tuttavaks Savannah-i ja Jamie-ga. M6lemad olid Juniorid ja esimest aastat selles klassis. P2rast istus meie lauas veel Julie. Interior Design-i 6petaja, Mrs.Morrow, oli nii nii vinge. Ta oli h2sti energiline ja s6bralik ja k2itus meiega nagu nooremate s6prade mitte 6pilastega. Terve klass n2gi v2lja nagu high fashion hall ja k6ik oli nii h2sti disainitud. Meil oli selle tunni ajal ka lunch, istusin lunch-l Savannah-i ja ta s6brannadega. Mul ei j22nud kellegi nimi meelde, aga nad olid nii hype-d kui kuulsid, et ma olen Eestist. Palusid mul eesti keeles midagi 6elda ja kysisid h2sti palju kysimusi selle kohta. P2rast lunch-i me kumbki Savannah-ga ei teadnud, et peame oma Third Period-i tagasi minema. Niiet mina seisin tykk aega tyhja Government Class-i ukse taga ja tema k6ndis lihtsalt valesse klassi sisse, samal ajal kui tund oli. Minuga lihtsalt juhtub.
Forth Period oli U.S Government. Olin seal class-s ainus Junior k6igi Seniorit-e keskel. 6petaja tundus j2llegi v2ga vinge(Coach Sporrer) ja kuigi me t66d ei teinud seal eriti, siis tundus see tund huvitav. Minuga oli sel period-l ka yks poiss Poolast. Kolis USA-sse suvel. Niiet ma pole ainus kellel aktsent on.
Fifth Period oli Track. Enne seda eksisin ma 2ra. Kirjutasin veel Adrianale et ''Hey I am lost now.'' 6nneks aitas direktor mul Track Coach-i yles leida ja l2ksin temaga saadionile. K6ik on h2sti h2sti elevil alati kui tutvustan ennast kui vahetus6pilast. Esimesel Track meetingul me lihtsalt r22kisime asjad l2bi ja arutasime, mida j2rgmiseks korraks vaja on. Ja see oli also mu viimane period. (Meil on iga p2ev 5 period-i)
Otsisin Hannah-i ja Adriana yles, ootasime kuni Hostema meile j2rgi tuli ja saime l6puks koju.


24. august 2016 kolmap2ev B Day


Hommik oli v2ga tavaline koolihommik. Me kumbki Adrianaga ei tahtnud yles t6usta. Perfektne kokk nagu ma olen, tegin j2lle endale hommikus66gi ja natuke peale kaheksat viis Hostema meid kooli. Olime kuni tundide alguseni Hannah-i, Adriana ja veel the tydrukuga cafeteria-s. First Period oli English. Adriana ja Hannah juhatasid mind sinna ja kuna see oli esimest korda ainult minu jaoks(teistel oli see juba teisip2eval), siis selles tunnis hakkasimegi reaalselt t66le. Mist6ttu on mul nyyd reedeks vaja kirjutada 500-s6naline essee. Second Period oli Buisness ja ma ausalt armastan seda tundi. 6petaja(Coach K) on niii tore ja abivalmis ja energiline. Ta seletas selle klassi nii h2sti lahti ja ta t6esti oli huvitatud meie tegemistest. Ta ytles reaalselt meile, et aitab meid k6igega, kasv6i t66 leidmisega. Umbes 15 minutit r22kis ta n2iteks sellest kuidas 6ige k2epigistus k2ib...
Kui k6ik ennast tutvustama pidid ykshaaval ja j2rg minuni j6udis, siis Coach K seisis mu korval ja ytles kogu klassile ''Well now listen to this one really carefully. This one is really big.'' Well. Pidin paar lauset eesti keeles ka ytlema j2lle.
Third Period oli Forensic Sciene ja Forth Period oli Math. Mitte kummaski ei saanud ma enamus jutust aru, seega ma lihtsalt istusin ja yritasin unega v6idelda. Forensic Science-i ajal oli Lunch ja olin sel ajal yhe FS klassi tydruku ja ta s6brannaga. Math Teacher(Coach Aston) ajas minu meelest k6ik nii keeruliseks. Juba sellega et iga tund peame istuma eri kohas ja selleks, et teaga saada, kus istume peame 2ra lahedama mingi tehte vms. Seekord istusin ehe kutiga, kelle nime ma ei m2leta(pole kindel kas kysisingi seda) ja Sydney-ga. Peale seda oli Fifth Period, mis oli j2lle Track. T2na oli meil t6esti 6ige trenn. Ytlen ausalt ma oleks umbes 6 korda peaegu kokku kukkunud, sest sellel kellaajal on Texases kuskil 40 kraadi sooja ja p2ike paistab otse saadionile. Hea n2ide sellest, et yhe 100-se l6igu ajal venitusi tehes pidime k2ed maha panema. K2ed p6lesid peaaegu 2ra. Aga at the end oli nii nii hea tunne, kuna sain l6puks j2lle teha seda mida armastan. Track-i inimesed on t6siselt vinged ja nendega saab nalja. Yks tydruk ytles mulle, et ta nii armastab mu aktsenti ja et see k6lab v2ga armsalt. Lisaks veel Coach Jewel on minu arvates v2ga hea ja motiveeriv treener. Seega although me k6ik lamasime l6puks hinge vaakudes kunstmurul ja yritasime end j2lle ellu 2ratada, ma siiski ytlen ma armastan Track-i. L6pus saime veel lehed, mis peame 2ra t2itma. Peame end kirjeldama ja m2rkima 2 Field asja mis teha tahame ja 2 running asja. Minu valik oli siis:
  • 100 M
  • Shot Put
  • Long Jump
  • 200 M 
  • 4x100 Relay
Ja ma t6esti ehmatasin, kui riietusruumist v2lja hakkasin minema ja k6ik j2rsku korraga hyydsid ''Bye Lisa, see u tomorrow.''
Kooli ees sain Adriana ja m6ne ta s6braga kokku ja ootasime kuni Hostema meile j2rgi tuli.

M6ned huvitavad factid kooli kohta:

1) Klassiruumid on t2iesti teistsugused: paljudes pole aknaid, laudade asetus on t2iesti random, k6ikides klassides on v2ga suur r6hk kujundusel(vastavalt klassi teemale), 6petaja laud pole alati klassi ees.

2)Kuna olid esimesed p2evad siis iga tunni alguses r22kis 6petaja v2ga pikalt endast ja oma isiklikust elust. N2iteks v2ga paljud r22kisid pool oma abielust meile 2ra ja enamv2hem terve oma laste eluloo.

3) Igas klassis on nii USA kui ka Texase lipp.

4)6petajad  tunnevad end tunni ajal v2ga vabalt. Enamus kas istuvad laual, hoiavad k2es jooki v6i on  lihtsalt vahepeal kontrollivad telefonist oma s6numeid.

5)Kui pidime ennast tutvustama, siis 6petaja ostuas 6pilasele ''Hey what's your name Kido?'' minu meelest oli see vinge. 

6)K6igi 6petajate lauad on samuti v2ga isiklikud. Enamustel on laud t2is perepilte v6i muid asju, mis kodu meenutavad.

7) Yks tore quote mis kelleltki 6petajatest sain: ''We celebrate our birthdays and all we have to do to celebrate those, is not to die in next 365 days. Why can't we celebrate everything then?''

8)Peaaegu k6igis tundides v6ib s66k ja jook kaasas olla.

9)Ja veel yks meeldiv quote Coach K. poolt: ''You guys are our costumers, we have to serve you. If you don't like something, tell us. If you want to change something, tell us. You are the costumers.''

10) Koolis on inimesi kes k2ivad jopega, inimesi kes k2ivad talvesaabastega ja siis inimesei kes on full summer outfit-ga. Niiet leidub k6ike.

11)Math klassis on kalkulaatorid, mis on oma funktsioonide poolest nagu miniarvutid, aga n2evad ikka v2lja nagu tavalised kalkulaatorid ja maksavad umbes 100 dollarit...

12)Lunch kestab k6igil sama kaua ja enne cafeteriast lahkuda ei saa, kui kell heliseb. S6naotseses m6ttes teisekorruse trepi juures ja koridoride juures on turvamehed v6i 6petajad, kes sind l2bi ei lase.


Schedule

Adriana ja Mina. And that's how it started.

Vasakul Hailey (vahetus6pilane Hongkongist)

All you need for school.







No comments:

Post a Comment