Saturday, August 27, 2016

Survived one week

18. august 2016 neljap2ev

Esimene p2ev oli p2ris naljakas. Pyydsin selline h2sti viisakas ja korralik olla. No ma v2hemalt proovisin, k2isin n2iteks pesos ja l6hkusin selle kardina seal vanni juures 2ra...Tubli Liisa.
Alles hommikul sain aru, kui suur meie maja tegelikult on. Hostema tegi maja peal tuuri ja sellel p2eval vist midagi erilist ei teinudki. Mul oli v2ga tugev jetlag, mist6ttu umbes kell 2 p2eval olin juba t2iesti l2bi omadega ja tahtsin magada. Seega selline rahulik esimene p2ev oli.

19. august 2016 reede

Hommikul k2isime football game-i vaatamas Adriana, Hannah-i ja hostemaga. See polnud p2ris ametlik m2ng, lihtsalt kaks kooli harjutasid omavahel v6i midagi sellist. P2rast seda tulime koju ja lihtsalt vaatasime Glee-d ja m2ngisime Rock Band-i. 6ues oli mingi 2ikesetormi moodi asi, mulle hullult meeldis see ilm. Aga p6him6tteliselt see olive kogu p2ev, sest ma siiski olin nii v2sinud veel.

20. august 2016 laup2ev

2rkasin kell 9 ja tegin endale peanut butter jelly r6stsaia. Hetk hiljem l2ksime v6tsime Hannah'i peale ja l2ksime kooli. Kool oli p2riselt v2ga v2ga suur. Adriana ja Hannah tahtsid k6ik oma klassid yles otsida, kuna koolis oli remont olnud, seega keegi ei teadnud kus mis asub. Kuna pidime algul jala koju minema, siis m6tlesime mingist s66gikohast l2bi k2ia, kuna Adriana ei viitsinud kodus midagi endale syya teha. Poole tee peal v6tsid Chris ja Oliver meid peale ja l2ksime k6ik koos Chick-fil-a - sse s66ma. Chris oli juba varem Adrianale helistanud ja kysinud, et kui  nad praegu l2bi tuleks kas nad n2eks seda uut  vahetus6pilast ka. Hihi. Chick-fil-a on selline tavaline kiirtoidu koht. P2rast seda tulime koju ja tegime Adrianaga makroone ja peale seda vaatasime filmi. Mingi hetk tuli Chris l2bi ja nad hakkasid Dardaniga videom2nge m2ngima. Mina hostema ja Adriana l2ksime Scout shop-i, Adrianal oli seal mingi intervjuu ja meie lime niisama poes. Seal oli nii palju vingeid asju ja hostema r22kis mulle palju skaudi asjade kohta. Sain v2ga palju targemaks. Peale seda tulime koju ja kuna hostema isa oli ka mei kylas, siis l2ksime k6ik koos Central Market-sse. Nomad ytlesid, et see on tav aline toidupood. Minu jaoks oli see nags teine maailm. Ma pole kunagi suuremas TOIDU poes olnud. Ausalt. Seal oli nii palju erinevaid asju. Peale seda tulime koju ja kuni kesk66ni vaatasime Glee-d.

21. august 2016 pyhap2ev

Olime eelmine 66 m6lemad Adrianaga diivanile magama j22nud. Mina l2ksin vist kuskil kolme ajal voodisse. Magasin esimest korda 10-ni ehk siis p2ris kaua. Hommikus66giks tegin endale 2 tacot ja 2 peanut butter jelly toast. Hakkasime Adrianaga Fuller House-i vaatama. See oli tore. Me p2riselt vaatasimegi kahe p2evaga hooaja 2ra...Kuskil pool 1 s6itsime Adriana ja hostemaga kodutehnika?poodi. Hostemal oli vaja uus n6udepesumasin osta. Kuni ta sellega tegeles, me Adrianaga k6ndisime lihtsalt poes ring ja r22kisime juttu. Yks kassapidajatest oli just Eestis k2inud ja ta oli nii excited kohe koi kuulis, et olen vahetus6pilane just sellest riigist. Kui poest v2lja tulime siis kaks pisikest skaudipoissi myysid popcorne seal. Nad olid nii armsad ja asjalikud, ostsime yhe paki karamelli popcorni. Edasi liikusime manikyyri ja pedikyyri. Veendusin, et USA-s t6esti on ylis6bralikud teenindajad. N2iteks mu manikyyri t2di(Kuidas nerd kutsutakse? Haha) vaatas mulle tykk aega otsa ja lausus siis:
''Wow, you are really pretty.''
Enamus ajast r22kisime need teeninnajatega minu vahetusaastast. Yks neist kysis minult, et kust ma p2rit olen. Vastasin siis, et ''From Estonia.'' Ta oli kohe vastu: ''Oh, from Australia. Okay.''
Mitmeid kordi on neile Estonia k6lanud nagu Australia.
Peale seda tulime koju ja ylej22nud 6htu veetsime ilmselt filme vaadates.

22. august 2016 esmasp2ev

2rkasin Adriana 2ratuskella peale. Tegin end korda aga l2ksin voodisse tagasi. Lebotasime m6lemad Adrianaga voodis m6nda aega, kuni hostema kysis kas oleme valmis minema. S6itsime kooli, ma pidin mingid paberid 2ra viima ja endale schedule-i saama. Kool oli sel p2eval palju rahulikum kui laup2eval. Counclis sain tuttavaks Hailey-ga, ta on vahetus6pilane Hongkongist. Pidime minema Lecture Hall-i ehk auditooriumisse. K6ndisime sinna Haileyga koos ja sinna jalutades r22kisime veel m6lemad, et tegelikult kardame, sest kool on nii suur ja inimesi nii palju. Auditooriumis istusime samuti k6rvuti, et saaksime veel omavahel juttu r22kida. Meie m6lema hostemad istusid ka meiega samas reas ja samamoodi ka Adriana.
Meile tutvustati kooli, saime tuttavaks oma counselor-ga, anti kollased mapid, kus oli kogu tutvustus kooli kohta(mida kanda, kuidas locker saada, k6ik vajalikud kontaktid jne.) P2rast seda pidin oma counselorile ytlema tunnid, mida v6tta tahasin, et ta saaks mulle schedule-i kokku panna. Siis k2isime kodus ja eddas s6itsime Driver License Division-i, Adriana juhilubade p2rast.
Vahepeal oli maantee selline h2sti suur ja mitu teed yksteise kohal, just nagu filmis. See oli vinge. Lisaks veel mitmes kotas lehvis kas maantee 22res suure masti otsas v6i kuskil majade kylgedel USA v6i Texase lipp. Ilus oli vaadata ja uhke tunne tuli. Peale seda k2isime l2bi Chick-fil-a - st ja v6tsime endale 6htus66gi ja siis liikusime koju. Nagu iga 6htu vaatasime j2lle filme k6ik koos ja siis l2ksime magama.

23. august 2016 teisip2ev

First Day of School!!! Peale kooli olime nature kodus ja sits l2ksime Southlake-i, et mu Macbook l6puks k2tte saada. Teenindaja oli seal nii tore tydruk ja tal olevat kunagi olnud yks 6petaja, kes on eestlane. Maailm on v2ike. Olin nii 6nnelik, et l6puks arvuti sain. Edasi liikusime kontoritarvete poodi. See oli j2llegi v2ga v2ga suur nagu k6ik poed siin. Ostsime kooli jaoks asju. Kuigi mina ja Adriana jalutasime ensmus ajast poes ringi ja vaatasime t2iesti random asju ning r22kisime juttu. L6puks oli mail m6lemal igaljuhul sylet2is asju k2es ja mul pole aimugi millal ma need valida j6udsin hehe. Usun, et pole yllatus, kui mainin, et ka seal oli tore poemyyja. R22kisime temaga n2iteks Huskydest...
Edasi s6itsime koju, tegime enamus kooli asjadest korda ja siis l2ksime magama.



Adriana

First night out - sushi


Skaudi asjade poodi minnes


Nii palju kommmmeee.

Sassy

Daisy

Poest tulime v2lja 7 kotiga.

Adriana

Makroonide tegemine

Chick-Fil-a

Adriana on ausalt hea autojuht tho :')

Vaskult: Hannah, Dardan, Mina, Adriana

Kooli cafeteria


Kuni l6puni v2lja olid 6unad - valikut jagub.

Kui siis ainult m6ni proteiinibatoon.

Kool

Hannah & Adriana

See seis hehe

No comments:

Post a Comment