Wednesday, August 31, 2016

Football game & weekend

26. august 2016 reede

Hommikul l2ksime k6ik kooli. Minu ja Adriana 6.30 2ratusest oli j2rsku saanud 7.30, sest yles2rkamine pole meie jaoks. English-is hakkasid poole tunni ajal n2iteks 6petajad youtube-st t2iesti suvalisi videoid vaatama. V2hemalt oli neil tore. Hehe. Buisness-is jooksis yks tydruk tunni ajal minu  laua juurde, ise veel hullult 6hinas. Vaatas mulle otsa ''So where you from again?'' Ytlesin siis et Eestist ja vastu sain ''Oh, I really love your accent and you can't get rid of it?'' See oli veidi kummaline kysimus minu arust hah.
Forensic Science-i ajal kutsus mingi naine mind endaga kaasa. Pidin minema tema kabinetti ja tegema mingi keeletesti. Kool tahtis teada, mis tasemel mu inglise keel on, et nad teaksid kas olen 6iges English class-is jne. Test oli v2ga v2ga lihtne. Pidin lihtsalt lauseid n2itama v6i pilte s6nadega kokku viima. See t2di seal oli ka h2sti tore ja r22kisime niisama ka juttu.
Peale neljandat tundi v6ttis hostema minu, hannah-i ja Adriana kooli juurest peale. L2ksime natukeseks koju, et kiirelt riided vahetada ja siis hakkasime Abilene-i poole s6itma, sest 6htul oli seal Game. Tee peal ostsime kaasa sn2kke ja juua. Muidugi ei suutnud Liisa Vara tulla bensiinijaamast v2lja ilma shokolaadi brownie-ta, seega sain selle ka.
Enamus teest magasin. Abilene-s l2ksime esmalt Joe Allens-sse s66ma. Ytlesin juba autos hostemale, et nii v2ga tahaks grillribisi. Istusime siis maha ja hakkasime tellima. Enne kui tellimuse 6elda j6udsime, siis k6rval olevast laudkonnast yks mees pakkus j2rsku, et kas me ei tahaks kahte h2sti suurt ribi endale, kuna ta t6esti ei jaksa. Kuna tuli v2lja, et need inimesed olid Kellerist ja hostema teadis neid, siis v6tsime need vastu. Nii head olid. Obviously ma siis tellisin midagi muud. V6tsime sibular6ngad ja mina ja Adriana saime m6lemad umbes taldrikusuuruse lihatyki, Hannah otsustas burgeri kasuks ja hostema v6ttis ka mingi liha. Ma ausalt ei liialda, kui ytlen, et v6tsime k6ik oma s66gist vaid paar ampsu ja k6igil oli juba k6ht t2is. Niiet sinna see j2i.
Edasi liikusime v2ljakule. 19.30 hakkas m2ng. See oli k6ik t2pselt nagu filmis. Suurel ekraanil oli pilt, kommentaatorid hoidsid inimesi asjadega kursis, cheerleaderid olid m6lemal pool tribyynidel ja tribyynid olid rahvast t2is. Vastaskoolil oli veel b2nd ka kaasas ja eraldi tantsutydrukud m6lemal koolil. Ma isegi saan aru veidi American football-ist nyyd. Hihi.
Poolajal esinesid m6lema kooli tantsutydrukud ja vastaskooli b2nd. Teine poolaeg kestis vaid m6ned minutid ja siis anti teada, et m2ng katkestatakse v2hemalt 30-ks minutiks, kuna 2ike on liiga l2hedal. (Meil on siin v2ga tihti 2ikesetormid) Tribyynid olid paari hetkega tyhjad ja seisime k6ik all. Vihma hakkas 6udsalt sadama ja peagi oli t6esti kohutav 2ikesetorm meie kohal. K2isime Adriana ja Hannah-ga mitu korda tribyynidel 2ikest vaatamas. See oli ysna vinge ja lisaks veel myristas h2sti k6vasti. Seisime seal kuskil natuke yle tunni aja. Siis otsustasime, et ilmselgelt t2na edasi ei m2ngita ja targem oleks hakata koju s6itma. Magasin terve tee koju s6ites. Vahepeal k2isime j2lle yhest bensukast l2bi ja v6tsime syya. Appi seal oli nii palju suuri kaisuloomi myygil ja need olid niiii pehmed. Mina ei saanud midagi aru kui Kellerisse j6udsime, ma olin nii v2sinud. Viisime Hannah-i koju ja l2ksime siis ise koju. Selleks n2dalavahetuseks tulid Kristin(hostema 6de) ja tema kaks vahetus6pilast Saki(Jaapan) ja Patya(Bulgaaria) meile kylla. Ning onu John oli veel meil. Kui tuppa j6udsime siis t2di Kristin magas, aga Saki oli yleval. Istusime veel veidi k66gis, r22kisime juttu ja siis l2ksime magama.

27. august 2016 laup2ev

Hommikul oli v2ga kiire 2ratus sest ma isegi ei teadnud, et kuskile minemas oleme. J2rsku lihtsalt hostema kysis, et nii kas te olete valmis, hakkame minema. Tegin siis 2 minutiga end korda ja jooksin autosse. 6nneks olid hostema ja Adriana hommikul donutseid toonud. Adriana ytles et nad v6tsid shokolaadiga donutsid specially mulle. How sweet hihi. Niiet hommik algas tervislikult.
Siis v6tsime John-i(Adriana boyfriend) peale ja s6itsime vanavanemate majja, et seal koristada. Nad tahavad maja myya, aga selleks on vaja see asjadest ja sodist tyhjaks teha. Olime terve p2ev seal abiks. Kuna 6ues oli liiga palav siis tulime vahepeal sisse, et puhata. Kindlasti enamus on filmides n2inud, et USA-s on paljudes majades igas toas selline h2sti pehme vaip maas? Vot selline ongi igalpool ja seal oli ka. Heitsime korra Petya-ga sinna pikali, et niisama juttu r22kida ja aega veeta. Mina igaljuhul 2rkasin pool tundi hiljem sellel samal vaibal. Oli mugav, oli. See maja oli nii suur. Vaatasime seal palju ringi. Enamus ajast veetsingi Petya-ga aega. Ta on h2sti tore tydruk ja saime kohe nii h2sti l2bi. Teise vahetus6pilasega on hoopis teine tunne r22kida, niiet kohe tekkisid juba omad naljad ja jutud. Vahepeal k2isid hostvanemad meile Subway-st syya toomas. Kuskil viiest tulid Dardan ja Hannah sinna, et meid peale v6tta. L2ksime k6ik koos ehk siis mina, Adriana, Hannah, Dardan, Saki ja Petya Mall-i. Kui ma ei eksi, siis see asus Grapewine-s. Tee peal Dardan seletas mulle mis linnas me parasjagu oleme ja mis hotellid tee 22rde j2id. Sain j2lle targemaks. L2ksime Mall-i Homecomingu jaoks kleite vaatama. K2isime l2bi nii mitu kleidipoodi, et appi. Ja nendes poodides tekkis ausalt tunne, et being a gril is hard, sest me ausalt n2gime nii palju vaeva, et neid kleite endale selja saada haha. Enne lahkumist v6tsin veel mingist cookie cafe-st endale yhe cookie cake-i. Seal oli nii tore myya(Nagu igal pool). Kysis kohe, et kust ma p2rit olen, et ma pole ju USA-kas. Siin pole peaaegu yldse turiste v2ljapool USA-t, niiet kohe saada, kui oled 'v66ras'. Edasi k2isime kiirelt l2bi mingist h2sti vingest poest, et Dardanile asju osta ja siis saime hostema, t2di Kristini, Granny ja onu John-ga Bottlecap Alley-s kokku. Seal olid t6siselt head burgerid ja nii palju nalja sai. Tore seltskond, ausalt. Peale seda, tulime 2ra koju ja nyyd on umbes 3 tundi kestnud RockBand-i 6htu. K6ik rockime hihi.

28. august 2016 pyhap2ev

Hommikul l2ksime hostema, tema 6e, ema ja Adriana ja Sakiga Casco-sse. See oli h2sti h2sti suur pood. Pigem selline lao moodi ja seal konkreetselt oli k6ike. N2iteks k66gim66bel ja joped ja siis j2rsku on keset poodi tordiriiul... Pluss seal olid HIIGLASLIKUD kaisukarud. Igast vingeid asju leidus seal ja paljude lettide juures olid inimesed kes pakkusid maitsmiseks toite. N2iteks kana leti juures oli pisike lauake kus seda kana valmistati ja tykkideks loigati. Selline reklaamv2rk. Edasi l2ksime Edasi k2isime kahes erinevas m66blipoes hostema emale tugitooli otsimas. Ja appi nendes poodides olid maailma mugavaimad voodid I guess. Diivanid samamoodi. Mina ja Adriana vist peatusime iga diivani ja voodi juures. Basically me lihtsalt valisime v2lja yhe voodi ja pikutasime seal kuni teised l6petanud olid. Peale seda l2ksime  el'pseo, mis on Mexican food restaurant. Dardan ja Petya liitusid ka seal meiega. Kui s66dud oli tulime koju ja pikutasime, kuni pidime hostema 6e, Saki ja Petya lennujaama viima. Lennujaamast tagasi s6ites l2ksime uuesti Mall-i, et Homecominguks kleite vaadata. Ilmselgelt ei lahkunud ma seal ilma cookie cake-i ostmata. Ylej22nud 6htu veetsime kodus.



Vasakult: Adriana, Hannah, Mina

Vasakult: Adriana, Hannah, Mina, hostema

Football game

Need neiud jooksid ergutajatena lippudega ringi. 

Like a movie?

Indianets

Band

Tormi ajal oli v2ljak m6ne hetkega tyhi

Hostema vanemate majakoristus



Bulgaria, Japan, Estonia

Mall-i. Vasakult: Dardan, Hannah, Adriana

Outdoor shop

Bottlecap Alley.Laua otsast vasakule: Hostema ema, Hostema 6de Kristin, Saki, onu John, Petya, Dardan, Hannah, Mina, Adriana, hostema.

Need olid HIIGLASLIKUD

Veel m6mmisi.

Paradiis?

Casco-s

Shoppamise stiilin2ited

M66blipoes olime asjalikud...

... Lausa kohutavalt asjalikud.

Love love Texas Cookie cake

Keset poodi oli hudge kommilett


Kuulsad kollased koolibussid :)

No comments:

Post a Comment