Tuesday, August 16, 2016

Viimased tunnid Eestis!

12.08 ehk siis reedel käisime Hannaga (USA) lennujaamas Aleksandrat (Saksamaa) ära saatmas. Seal oli jälle selline naljakas olla. Kuidagi imelik, et see aeg on meie lennuni jõudnud ja Hannaga rääkisimegi, et mõtle, 5 päeva pärast oleme meie need, kes sealt väravatest sisse lähevad.
Noh nüüd siis juba mõne tunni pärast hehe. 

15.08 ehk eile käisime veel hostperele viimaseid kinke ostmas ja sain teada ka oma kolmanda lennu, mis on siis Washington DS-st Dallasesse. Washingtoni lennujaamas pean ootama oma lendu 4 tundi, mis tegelikult on ülivähe arvestades seda, et otsin oma gate-i umbes kaks tundi. Dallasesse jõuan sealse aja järgi õhtul kell kaheksa.
Eestis peaks siis olema kell kuskil neli hommikul kui ma ei eksi.

Juba 15,5 tunni pärast on see hetk käes.
Uskumatu. Pole kordagi mingit minekuärevust olnud ja pole isegi mõelnud sellele, et lähen.
Igakord kui keegi küsib "Noh kuidas sa tunned siis? Oled närvis ka?" siis ma pole kordagi osanud midagi vastata, sest ma nagu ei tunne midagi. 
Aga terve tänase päeva on olnud see imelik tunne. Justkui hakkaks aru saama, et päriselt ongi käes. Ma päriselt istungi homme hommikul lennukile ja jätan Eesti aastaks selja taha.

Nii palju tuleb veel viimasel hetkel meelde asju mis oleks vaja teha.
Pakkimine oli paras õudus aga üllataval kombel on mul max kilodest asi kaugel. Niiet kõik on kenasti kohvritesse mahutatud ja ma siiralt loodan, et midagi olulist maha ei jää.
Tundes ennast ma võiks vabalt passi vms koju jätta...

Kodust lahkun kahe tunni pärast, mis on veeeeel imelikum. Kujutan ette milline zombie ma lennujaamas olen hihi.
Mul on selline tunne nagu peaks siia postitusse lisama veel palju asju, aga hetkel on kuidagi nii segane tunne. Lots of mixed emotions.

Saime teada ka selle, et lendame viiekesi, kuna kahele tüdrukule pole õigeks ajaks pere leitud. See on muidugi kurb, aga I am sure, et peagi saavad nad endale megatuusa pere ja nende aasta küll selle arvelt ei kannata. :) 

Oeh.

Järgmine postitus tuleb ilmselt juba USA-st.

Take care everyone and be cool! :) 

Ausalt imestan, et asjad ära mahutasin.

Aleksandra (Saksamaa) ära saatmine




2 comments:

  1. Viperustevaba starti ja sujuvat lendu! Küll me sinust veel kuuleme :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lend läks tõesti kenast. Kuulete kuulete! Peagi tulevad uued postitused. :)

      Delete