Wednesday, September 7, 2016

Labor Day

5. september 2016 esmasp2ev

Esmasp2ev oli Labor Day, mist6ttu ei pidanud keegi kooli minema. Labor Day on seotud kuidagi sellega, et antakse t66tajatele vaba p2ev lihtsalt puhkamiseks ja perega olemiseks. 
2rkasime suhteliselt vara, lebotasime terve hommiku ja veetsime niisama aega. Kui l6puks umbes kella kolmeks ennast korda olime suutnud teha ja Dardan Hannah-i meile t6i, siis olime valmis minema. Pidime j2lle Mall-i minema, et mu kleit 2ra tuua. 
V6tsime Hostema ema peale ja s6itsime k6ik koos Mall-i ehk siis mina, Adriana, Dardan, Hannah, Hostma ema ja Hostema. Kui kleidi k2tte olin saanud, siis ootasime veel Adrianat, ta valis endle Prom-i kleiti kaa. Kuni teised veel kleite vaatasid jooksin kiirlelt yhte teise poodi, et endale veel vajalikud asjad osta. Muidugi ei suuda mina kunagi ilma mingite sekeldusteta, seega textisin vahepeal Hostemale, et mul l2heb veel natukene aega. Pidin jooksma teisele poole poodi, et raha v2lja v6tta. Jooksin v2hemalt 4-le inimesele otsa, I think. Kui l6puks raha k2tte sain ja poes tagasi olin, siis poolhingeldades r22kisin veel poemyyatega juttu. Nendeks olid kaks h2sti toredat neiut. Yks neist oli Senior, aga mitte KHS-s. M6lemad tydrukud kysisid palju selle kohta kust p2rit olen ja nii tore oli nendega r22kida, naersime palju ja hiljem lisasid veel, et loodame et n2eme veel. Peale seda jooksin siis v2ljap22su juurde, et seal teistega kohtuda. Peale seda l2ksime Michael's-sse. See oli hudge pood, mis oli t2is kohati p2ris pointless, aga vingeid asju. Adriana tahtis mum-i jaoks asju vaadata ja seal oli igast asju Halloween-i jaoks jne.
J2rgmiseks viisime Hostema ema koju, k2isime ise ka korraks kodus ja peale seda s6itsime Adriana ja Hostemaga Academy-sse, mis on spordiriiete pood. Pidin Track-i jaoks m6ned asjad ostma. Jooksime Adrianaga riietuskabiinide vahet vist rohkem kui... v2ga palju igaljuhul. 
Koju j6udsime kuskil kaheksa ajal ja juba oligi meie vaba p2ev otsas. Vaatasime veel filmi ja l2ksime siis magama. R22kisime veel enne, et need kolm p2eva tekitasid uuesti tunde nagu oleks suvi. Oeh.



Michael's-s




No comments:

Post a Comment