Tuesday, March 7, 2017

Mardi Gras VOL3

P2riselt peame 2ra minema? :(

Viimane p2ev ehk siis pyhap2ev kuluski peamiselt elusalt koju j6udmisele. Hommikul 2rkasime k6ik p2ris varakult, MJ oli meile hommikus66gi teinud. Enne lahkumistjalutasime veel kiirelt randa, tegime viimased pildid ja r22kisime juttu ning siis pakkisime k6ik end autodesse. Seekord olin Erini autos koos Kanon-i(Jaapan), Sara ja Leonaga. Vaheldumisi kuulasime saksa ja eesti laule, tantsisime(nagu ikka) ja laulsime. L6unas66giks peatusime kuskil linnas mingis s66gikohas, millest mul pole aimugi mis nimi sellel oli. Pretty much 2rkasin ma yles selle s66gikoha ees ja magama j2in kohe kui autosse tagasi sain hehe. Murphy-sse j6udes peatusime k6ik koos Larry juures, kust k6ikidele vanemad j2rgi tulid. Muidugi yllatus yllatus enne lahkumist tegime yhe grupipilti ka..L2ksin sealt edasi Elliotti juurde, kuhu mulle hostema j2rgi pidi tulema. Istusime seal 20 minutit, r22kisime juttu ja m2ngisime ta koeraga. Elliotti koer on ylivinge!!! P2riselt ka, ma reaalselt m2ngisin v6rkpalli temaga ja igakord loi ta ninaga palli mulle tagasi, ise veel nii 6nnelik haha. Koduteel r22kisime hostemaga kordam66da yksteise n2dalavahetusest, seega tunniajaline s6it m66dus kiirelt. Kui oma tuppa k6ndisin pidin pikali kukkuma sest terve me tuba oli asju t2is + mu voodi. Ja I mean t2is, sest liikuma ei mahtunud. Sellel n2dalavahetusel pandi meil uus p6rand, mis t2hendas, et k6ikidest tubadest lykati asjad meie tuppa kokku. V2ga viisakas, ait2h. Aga kodu n2gi algul nii teistsugune v2lja, v2ga meeldib! :) Lisaks oli vahepeal hostisa n2dalakese kodus.

Oeh, nelja postitusega sai mu eelmine n2dalavahetus l6puks kirja ja ma ei valeta, kui ytlen, et need neli p2eva olid mu elu p66raseimad ja vingeimad. Miljon grupipilti, maja ookeani 22res, palmid igalpool, iga viie minuti tagant hetk nagu filmis, uhkelt tantsimist, S66K, palju naeru ja yhed k6ige olulisemad ja armsamad inimesed minu elus - see ongi paradiis! :) :') Miss this!

PS: Also, meie oma h2sti armas youtuber klopsis meie vingest reisist ka yhe video kokku, mine viska pilk peale: 

https://www.youtube.com/watch?v=hnL2VBKbFvY&t=670s

xoxo ja juba j2rgmiste postitusteni! <3 ;) 

Tydrukute tuba

Poistel oli kaks sellist tuba ;(

Aga Elliott magas ikkagi p6randal haha 


Philip, Marca, Elliott, Mina, Elizabeth

Viimast korda Galvestoni randa 


Elizabeth

Veel viimased pildid..


YFU North Texas 2017

YFU. Your home is where you are.

Mardi Gras 2k17. YFU N Texas.







Grouphug

Ten-ile tsau tsau :( :( 




Meet Henrik&Liisa! Viimasel 6htul poes k2ies ostsime t2itsa spontaanselt Henrikuga yksteisele need nunnukad ^^ Ja tundub, et nemad olid ainsad valmis lahkuma..

All packed up

Kanon, Sara, Mina

Kuskil turistikeskuses poolel teel ja Eesti peal oli nii palju neid asju!!! Tsau k6ik eestlased, kes sinna sattunud!

Ja koju!

Viimane.

Ja j2rjest koguneb mu riiulile asju :) 

S6nadega ei saa kirjeldada, kui palju neid armastan!// Word's aren't enough to describe how much I love them! 


No comments:

Post a Comment