Friday, March 17, 2017

Letterman Jacket&Leticia's BDay

What has happened during last 2 weeks?

Peale Mardi Gras-i olin haige, seega veetsin m6ned p2evad kodus. Viimased kaks Track Meet-i on nagu ikka olnud megatuusad ja veendun iga kord, et meie thrower-ite punt on yks kohutavalt vahva seltskond. Viimasel meet-il jalutas 2kitselt minu juurde Coach Stralow ja kysis, kas mulle meeldib too jakk mis mul hetkel seljas on v6i tahaksin uut. Ma olin v2ga segaduses ja ei vastanud midagi. Reedel kui j6uksis k6ik tehtud, palus Coach Benefield enne mu 2ra minekut mind treenerite kabinetti. Sina j6udes v6ttis ta kapist t2iesti uue ja pakendis Letterman Jacket-i v2lja. Coach ytles, et peale seda kui minu powerlifting-u season l2bi sai r22kis ta Coach Cope-ga, et tahaks mulle Letterman-i tellida, Coach Cope oli sellega n6us olnud, niiet yhes6naga minu maailma k6ige paremad ja vingemad treenerid tellisid mulle jaki, mis on viimased 10 kuud mu megaGoal olnud!!! Seisin seal kabinetis Coach Benefield-i ees ja ainsad vastused, mis minu suust k6lasid olid: 'Are you serious?' 'I cant believe it' 'You have no idea how much it means to me' Mul p2riselt tuli seal peaaegu pisar silma. Ma ei oska kirjeldada, mis asi Letterman Jacket on(Enamus kindlasti teavad tegelikult, aga ei tasu naerda mu kirjelduse yle haha, ma yritan eksole), aga p6hiliselt filmides on see seljas nendel poppidel high school jalkakuttidel haha. Siiamaani teadsin, et mul on v6ibolla v6imalus see v2lja teenida, kui p22sen Varsity Track-i(DONE!!!) ja saavutan koha Distric Meet-il. Kes selle jaki v2lja teenib saab eraldi vormi selle tellimiseks, mis on v2ga kallis. Kui tuli v2lja et ma mitte ainult et earninud seda vaid treenerid ise tellisid mulle selle, siis ma ei suurnud seda uskuda. Autosse istudes oli Adriana ka hullult excited ja 6nnelik mu yle ning koju s6ites tuli hostemal isegi pisar silma hehe. :') Be proud of me!!
Hetkel on meil kevadvaheaeg, mille olen veetnud p6hiliselt trennides ja kodus filme vaadates, sest absoluutselt k6ik mu s6brad on linnast v2ljas ja isegi Adriana on kuskil laagris terve n2dal.. Kuna aga j6usaal + throwerid on ka k6ik minu s6brad siis I consider that chillin' with my friends! :) :)

10.03.17 toimus Leticia synnip2ev. J6udsime k6ik tema juurde 6htul kella seitsme ajal ja sain j2lle v2ga paljude uute inimestega tuttavaks. Esimesed tund aega veetsime autodega drop off m2ngu m2ngides, meaning, yks autojuht j2tab kaks autos olijat kuskil suvalises kohas linnas maha ja teine auto peab nad yles leidma, kes enne koju j6uab on v6itja. Hiljem k2isime veel Hell Gate's, mis on Ylipikk tunnel maantee all, see oli hirmus haha, ausalt. Hiljem S6ime pizzat, torti ja r22kisime ja chillisime niisama. Viimased paar tundi veetsime taga aias s'mores-e tehes. MEGACHILL ja l6puks sain Nichole-ga koju.

PS: Ma hakkasin vaatama uut sarja - Baby Daddy - ma lihtsalt ARMUSIN sellesse! Vaatasin 5 seasonit vist n2dalaga 2ra ja esmasp2eval algas juba uus hooaeg, niiet palun k6ik minge vaadake seda, see on super!

P2ris minu oma Letterman! Altough patchid peame veel tellima :) 

Vahepeal saan uhkeid kirju ka ylikoolidelt hihi


DC peaks juba ammu mu blogis kuulus olema ja mina ei vastuta tema selfiede eest ^^

Kaan&DC




Kui mingi spordiv6istkond Sate-le l2heb siis saadetakse nad niiviisi megauhkelt kooliustest v2lja.


Leticia synna

Abby

Synnip2evalaps





Head isu! Texas size donut

Saage tuttavaks mu teise koduga! Jett on j6uksi modell hehe.

Ja jk nende megade s66gipiltidega, tegelikult on enamus mu eined sellised haha, ausalt! 


Vahepeal kirjutab mu blogi Sassy, niiet k6ik kirjavead lykkan tema kaela 

Mega hea!


Ja ilmselgelt Liami lemmik!

Trennnii 

Sassy ytleb tere!


Meet Hailey...Or meet an usual exchange student lol



No comments:

Post a Comment