Monday, March 6, 2017

First Track Meet

23. veebruar 2017 neljap2ev

PS: I made the Varsity Track team!!!! :) :) 

Peale kolmandat tundi kogunesime k6ik Field House Locker room-i. Kontrolliti yle kas k6igil on vorm ja muud vajalikud asjad kaasas ning saime Coach Cope-lt traditsioonilise pep talk-i. Kella kahest jagunesime kahte bussi ja hakkasime Decatur-i poole liikuma. Poolel teel kuulsime mitut pauku ja natukene hiljem j2ime tee 22rde seisma. Meie bussil l2ks rehvi katki haha. Seisime k6ik v2ljas bussi k6rval kuni poiste buss(mis juba Kelleris 2ra lagunes seega nad pidid ka bussi vahetama) meieni j6udis. Pidime siis kaks bussit2it inimesi yhte bussi mahutama, niiet yhel istmel istus neli inimest. Kuna poisid ei n6ustunud yksteise sylle istuma, olid tydrukud risti-p6iki yksteise otsas. Mainin lihtsalt 2ra, et 6ues oli 32 kraadi sooja... V2ga m6nus haha. Enne liikuma hakkamist tegi yks treeneritest veel palju pilte ja naeris me yle :) :). Kohale j6udes l2ksime meie, throwerid, kohe sooja tegema sest alani oli ainult 10 minutit. Kui ketta v2ljaku 22res seisin tuli Shawn mulle seltsiks ja r22kisime juttu. Nii kuul kui ka ketas olid m6lemad juba kella viieks l2bi. Kettas teine koht ja kuulis kuues mis on megasuper ja olin nii 6nnelik! Kuna bussid lahkusid alles kella kymnest, siis oli meil kena 5 tundi aega. 6nneks polnud teistel throweritel samuti rohkem alasi, niiet chillisime oma pundiga. R22kisime Liamiga juttu ja ootasime kuni teistel kuul l2bi sai ja siis hiljem l2ksime sprintereid vaatama. Istusime seal koos oma v2ikse pundiga ning mingil hetkel oli Liam nii armas ja t6i mulle syya, sest ta ei suutnud uskuda et ma pole pop tarts-e kunagi s66nud. Lisaks olid vahelduva eduga me juures ka ylej22nud jalkakutid. Too hetk oli nii kummaline, sest ma m2letan kuidas septembris alles k6ik need kutid nagu suured staarid tundusid iga reedest m2ngu vaadates ja nyyd h2ngin nendega v2ljas ja r22gin iga p2ev hehe.  Kogu see viis tundi m66dus meie 6-7 liikmelise grupi seltsis yli kiirelt ja nalja sai kohutavalt palju. Liam, Rico ja Shawn on nii tolad haha ja tegid lollitasid koguaeg. Viimased 2 tundi veetsime Rico ja Liamiga kolmekesi lihtsalt juttu r22kides, istusime nenede asjade juurde maha ja kuulasime muusikat. N6ustusime k6ik, et yks ylivinge punt on kokku sattnunud. Poisid kysisd h2sti palju kysimusi Eesti kohta ja mida ma juba USA-s teinud olen ning Liam oli again shokeeritud kui kuulis, et ma pole kunagi Buffalo wings-e s66nud, peale seda otsustasime, et hooaja l6pus peame raudselt throwerite 6htus66gi tegema. In fact, Liam on tegelikult itaallane ja samuti elanud Mehhikos ja Rico on elanud Jaapanis ja ma pole kindel kas Mehhikos ka, seega v2ga international grupp. L6puks bussiga tagasi Kellerisse s6ites olid k6ik t2iesti surmv2sinud ja magasid. Esimene meet oli v2ga edukas ja tore, sain j2lle kuhjaga uusi tuttavaid ning j2in h2sti rahule! :)

Vasakult: Ry, Liz, Mina aka Thrower's Club




Kui buss katki l2ks..




Ja mahub 2ra kyll


Tegelikult oli seal staadionil h2sti ilus vaade linnale


Liam t6i syya ^^

Tolad

Vasakult: Mina, keegi-kelle-nime-ma-ei-tea, Rico, Liam



No comments:

Post a Comment