Tuesday, December 20, 2016

YFU Christmas Party

17. detsember 2016 laup2ev

Hommikul l2ksid k6ik kooli Wrestlingule. Kuna mina alles magasin, siis hostema ytles, et kui 2rkan ja tahan tulla, siis v6in kooli jalutada hiljem. 2rkasin kuskil kell 11 ja tegin korda end. Lisa pidi mind peale v6tma poole kuuest.  5.20 oli Stan minu uksetaga ja l2ksime autosse. YFU j6ulupidu oli Mesquite-s ja s6itsime sinna umbes tund. Autos vaatasime Elf-i, see on nii armas film, soovitan! Peo hostid olid Yamile ja tema mees, kelle vahetus6pilane Isabell on Saksamaalt. K6ik 6pilased pidid tooma enda home country-le omase s66gi. Panin enda toodud sn2ki lauale ja siis viis Isabell mu teisele korrusele, et saaksin oma koti ja jaki tema tuppa panna. Trepil tulid vastu Zach(Prantsusmaa) ja Kenny(Saksamaa), kellega kohe tuttavaks saime. Alguses seisime k6ik koos k66gis ja r22kisime juttu, vahepeal veel Yamile r22kis, et absoluutselt alati yksk6ik kui palju inimesi on, alati seistakse k66gis. T2iesti yksk6ik, et k6rval on tyhi elutuba ja dining room, kus on palju syya. Praktiliselt yhe sekundiga ilmusid j2rsku k6ik teised ja kogu maja oli 2kitselt rahvast t2is. Tahtsime Zachiga m6lemad syya, aga me ei suutnud otsustada kumb meist piruka lahti l6ikab, niiet seisime selle k6rval umbes 10 minutit. Rahvast oli igalpool nii palju, et ringi liikuda oli p2ris keeruline ja k6ik olid h2sti palju syya toonud. M6lemad dining ruumi kaks lauda olid syya t2is ning lisaks veel k66gis kogu vaba pind. Oli nii palju erinevaid asju eri maailma otstest. Nii hea oli uuesti Marcat(Saksamaa) ja Sarat(Rootsi) n2ha, viimati n2gime YFU Halloween party-l. Istusime Sara, Marca, Henriku(Saksamaa), Octave-i(Prantsusmaa), Isabelli, Athira(Indoneesia) ja Staniga laua taha ja r22kisime juttu ning s6ime. Mingi hetk tuli Zach uue koguse toiduga vaikselt mu k6rvale ja lahke nagu ta on oli ta mulle ka syya toonud. V6i no...v2hemalt mina otsustasin nii, et pool tema taldrikust tuleb mulle. Absoluutselt igakord kui ma Zachi k6rval seisin oli tal taldrik uuesti toitu t2is hehe. Pidevalt tegid k6ik pilte ja jagasime yksteisele oma snappe. J2rsku oli k6ige vaiksem hetk peo jooksul, mis tundus mulle v2ga imelik, niiet t6usin siis pysti lausudes et ''Wait what's going on?'' Nojah. K6ik vaatasid mulle otsa ja hakkasid naerma, sest tuli v2lja et me tegime parasjagu grupipilti. Mingi hetk andsin oma telefoni Octave-le, et ta enda snapi sinna lisaks ja kui ta telefoni tagasi hakkas andma rebis Henrik selle kiirelt enda k2tte ''No, she wants mine too'' hihi. Ehk siis making sure et ikka k6igi snapid k6igini j6uaks. Natuke aega s6ime, istusime ja r22kisime juttu ja siis oli maailma k6ige tuusem v6istlus milles mina kunagi osalenud olen - ''The ugliest Christmas sweater.'' Jagunesime 3-4 liikmelistesse tiimidesse ja iga tiim sai yhe pusa/kampsuni, mis oli ilma igasuguste kaunistuste ja piltideta. Meie ylesandeks oli j6ulukaunistuste ja hot glue-ga see muuta kampsun nii ''koledaks'' kui v6imalik ja kellel k6ige vingem ja koledam kampsun see v6idab. Aega oli umbes 20 minutit. Mina olin yhes tiimis Marca ja Saraga ning ma pole kindel kas Stan oli ka me tiimis v6i seisis ta niisama meie k6rval. Surusime kohe Sarale kampsuni selga ja rebisime piisavalt kaunistusi endale. Olime esimesed kes hot glue gun-i kasutada said, seega hakkasime kiirelt Sarale asju kylge toppima. Kuna ruumis oli inimesi siiski yli palju ja j6ulukaunistused praktiliselt lendasid yhest k2est teise oli kogu see kaunistamisprotsess nii mega naljakas ja keeruline. Vahepeal n2iteks liimis Marca lisaks kaunistustele ka mu juuksed kampsuni kylge. Kui aeg otsa hakkas saama siis proovisime veel kiirelt k6iki asju lisada ise veel naersime Marca-ga et ''Savi topi seda liimi igalepoole ja vajutame k6ik kinni lihtsalt.'' Poole peal yritas Marca samal ajal snappida kui asju liimisime mis oli j2lle omamoodi katastroof haha. Kui aeg t2is oli seisid k6ik kel kampsun seljas oli kuuse juurde ja vanemad hakkasid hindama. Ytlen ausalt, et nad k6ik n2gid v2lja super fabulous!!! Peale seda v6istlust sai Kenny endale nimeks Rudolf, sest ta n2gi t2pselt v2lja nagu armas p6hjap6der. L6ppkokkuv6ttes Kenny tiim v6itis ning auhinnaks said nad k6ik kaunistatud kampsunid endale. Edasi oli 20 minutiline fotosessioon k6igist kampsuniomanikest, sest olgem ausad Henrik ja Kenny olid ikka k6rgemaklassi modellid nende pusadega. J2rgmiseks oli k2es kinkide vahetamise aeg. Igayks oli toonud kingi ning need olid k6ik asetatud kuuse alla. Saime igayks numbri ning pidime elutuppa istuma. Numbrite kasvavas j2rjekorras hakkas igayks endale kinke valima. Esimene valis kuuse alt kingi ja iga j2rgnev sai valida kas ta tahab kuuse alt uue kingi votta v6i siis kellegi juba avatud kingi endale n2pata. Igat kinki sai teiselt ''varastada'' kaks korda enne kui see n6 ''frozen'' oli. Kinke oli nii erinevaid alustades pisikestest kujudest ja l6petades Starbucks-i ja Whataburger-i kinkekaartidega. Yhes pakis oli n2iteks 25-dollariline kinkekaart, teises tekk ja kolmandas k6lar. Mina sain h2sti palju mingit aasia stuff-i(Ma pole kindel mis maa, sest seal olid jaapan tai ja hiina nii segi). Zach kurtis pidevalt kuidas tema number on liiga suur ja ta ei saagi l6puks head kinki... well ta l6petas selle 25-dollarilise kinkekaardiga ja siis p2rast kiusas mind, et kas ma ikka olen oma kingiga rahul.
Kui l6puks k6igil 6iged kingid k2es olid liikusime dining room-i. Istusime ymberringi laua taha. Minu ja Octave-i vahel eriti kyll ruumi polnud aga Zach leidis ikka viisi kuidas sinna tool mahutada ja ennast sisse seada. Hakkasime m2ngima yht k6ige kummalisemat m2ngu. Kogu m2ngu p6him6te oli, et kui sul veab p22sed puhtalt, kui ei vea, siis saad kena koguse vahukoorega vastu n2gu. Kokku tegime umbes kolm ringi ja no nii kohutavalt palju nalja sai. K6ik kolm korda mis mina proovisin sain ilusti vahukoorega n2kku, Ming(Tai) kukutas kogu selle vahukoore visakamise asjanduse endale ja Phillipile (Taani) sylle, niiet nemad olid niiv6i naa vahukoort t2is. L6puks veel Yamile soovitas, et kui tahame voime v6tta ketsupi ja edasi m2ngida haha. Kui selle m2nguga yhel pool oli ja k6ik juba pisarateni naersid liikusime j2llegi elutuppa. Seisime oma pundiga, Marca, mina, Zach ja Phillip, keset tuba ja r22kisime juttu. Mingil hetkel sulandus sujuvalt meie sekka Kenny ja r22kisime erinevatest pidudest ja meie maade erinevustest. Enamv2hem leppisime sujuvalt kokku, et oktoobris l2hme k6ik Taani ja t2histame seal minu ja Kenny 18-ndat synnipaeva haha. Niiet plaanid olid olemas ja tegime Kennyga diili. Pool 11 ytles Lisa, et on aeg liikuma hakata. Tegin veel Marcale ja poistele kalli ja v6tsin ylevalt oma asjad. Ukse juures n2gin Sarat ja Ashmiri ka ja kallistasime ning siis liikusime autosse. Koduteel vaatasime veel Elf-i l6puni ja vaatasime Staniga erinevaid videosi. R22kisin Lisaga jutu ja uskumatult kiirelt olin juba oma kodus. See oli yks k6ige vingemaid 6htuid! YFU pere on a must have thing, sest need inimesed on kirjeldamatult vinged! :)

PS!: Enamus pildid on v6etud videost v6i snapchatist seega kvaliteet pole just kiita. 

YFU Family! 
Eesti, Taani, Saksamaa, Saksamaa, USA, Tai, Indoneesia, Prantsusmaa, Rootsi, Saksamaa, Prantsusmaa, Jaapan, Saksamaa ja +3 kelle riiki ma ei tea



Octave, Zach, Marca, Mina

Prantsusmaa-Eesti-Prantsusmaa

Make this sweater cool!

Saksamaa&Eesti

Saksamaa, Eesti, Rootsi


Marca <3

Meie megakaunis kaunistatud j6ulukampsun


Rootsi-Saksamaa-Tai-+some country

Meie tuusad modellid Kenny ja Henrik


Saksamaa-Eesti-Saksamaa

Rudolf aka Kenny


Henrik

Kinkide jagamine


Lauale ring peale: Eesti-Prantsusmaa-Prantsusmaa-Saksamaa-Saksamaa-Indoneesia-Tai-Taani-USA-Saksamaa-USA-Rootsi-Jaapan

U go Zach



Eesti-Taani-Saksamaa-Saksamaa


No comments:

Post a Comment