Thursday, December 29, 2016

Christmas

23. detsember 2016 reede

6htul kella seitsmeks viis Hostema mind Lisa juurde. Sebastian (Prantsusmaa) oli juba seal. R22kisime natuke juttu ja varsti tuli Ginevra(Itaalia). Istusime Dining ruumi laua taha ja Lisa pani k6ik asjad lauale valmis. Pidime hakkama piparkoogi majasi tegema. Kuna meil piparkooke polnud, kasutasime nende asemel crackerseid. Kogu ylesanne oli v2ga keeruline sest asjad ei j22nud omavahel kokku. L6puks me lihtsalt lollitasime kogu frostingu ja kommidega ja tegime igast ajuvabasi asju. Nalja sai korralikult ja l6pptulemus oli tegelikult p2ris hea. Kui Ginevra ja Sebastian koju olid l2inud ja mina veel Hostema ootasin otsustasime minna j6ulutulesi vaatama. Need olid nii ilusad ja neid oli nii palju. Yhes hoovis olid j6ulutuled, mis reageerisid septsiaalsele raadiojaamale ja kui autost seda lased, siis tuled vilguvad vastava laulu j2rgi. K6ik puud olid t2pselt yhtemoodi 2ra kaunistatud ja majadel olid j2rjest uhkemad uhkemad tuled.

24. detsember 2016 laup2ev - Christmas Eve!!!

Hommikul hakkasime l6puks oma Dining ruumi lauda asjadest tyhjaks tegema, kuna plaanisime oma j6ulu6htus66ki seal syya. Olukord oli suhteliselt kohutav sest kogu see nurk ja laud oli t2is kaste, riideid, arvuteid?! ja k6ike muud mis kasutuses polnud. Umbes tunni p2rast n2gin ma esimest korda milline meie Dining room tegelikult v2lja n2eb, ma ei uskunud, et ma seda kunagi tyhjana n2en haha.
J2rgmiseks koristasime meie tuba ja panime pesu kokku. Kella viiest l2ksime Adrianale Noahi juurde j2rgi ja liikusime edasi kirikusse. Here goes minu maailma parim kirikukogemus:
Meie kiriku nimi on White Chaple's ja see asub Southlake-s. Sama kirik kus Adriana koorikontsert toimus. Mulle nii meeldib see kirik, esiteks n2eb see v2ljast v2ga uhke v2lja ja seest on see nii m6nus ja hubane kuidagi. Sisse minnes sai igayks kyynla ja otsisime endale istekoha. Kirikusaalis oli erinevate nurkade peal ekraanid, et kaugemal v6i kylgedel istuvad inimesed n2eksid toimuvat.
Fun fact: Meie teenistus algas 5.30 ja p2eva jooksul oli kokku 9 teenistust. Meie teenistusel oli korraga umbes 4000 inimest, seega p2eva jooksul k2is sealt l2bi kuskil 36 000 inimest. 
Algul laulsid erinevad solistid koos kooriga paar laulu ja laulude vahepeal loeti l6ike piiblist ja palveid. Yhel hetkel paluti k6igil pysti t6usta ja enda ymber olevaid inimesi teretada ning neile h2id j6ule soovida. Kaks preestrit olid j2rgmised kes r22kisid. Mul on raske seda kirjeldada mis seal toimus, aga kui muidu Eestis kirikusse minnes on yks preester inimeste ees, kes t6sisel toonil palveid loeb ja r22gib, siis siin oli k6ik t2iesti teisiti. Kogu asi n2gi v2lja rohkem nagu fun talkshow. Don't get me wrong here tho, programm oli endiselt v2ga t6sine. Aga see kuidas need mehed kogu jutus ise nii sees olid ja kuidas nad seda meile edasi kandsid oli lihtsalt vapustav. Terve nende jutt oli nii kaasahaarav ja kohati m6tlemapanev. Laulu Holy Night saatel syytasime k6ik yksteise abil kyynlad ja  kui k6igi kyynlad p6lesid, t6stsime need peakohale ning laulsime seda laulu. Minul, hostemal ja paljudel teistel oli tol hetkel pisar silmas, sest see oli nii ilus. 6htul kodus tegime v2ikse sn2kilaua ja mingil hetkel tulid Oliver ja Justine meile. Algul pidid nad ainult kingi yle andma, aga kuna me just s6ime siis kutsus Hostema nad sisse ja r22kisime k6ik juttu. Hiljem vaatasime Adriana ja Hostemaga Grinch-i ja l2ksime magama. Enne kui magama j2ime kuulsime elutoas samme ja hiljem naljatasime, et l2hme vaatame mis j6uluvana meile t6i. Aga kui me oma toa ukse vaikselt lahti tegime kuulsime me elutoast v2ga 6udsat ja vana j6ulumuusikat. Jooksime kohe voodisse tagasi ja Adriana veel ytles, et ''Omg Santa really is here'' sest k6ik teised juba magasid. See oli creepy haha.


25. detsember 2016 pyhap2ev - Christmas Day!!!

6.50 seisis Adriana mu voodi k6rval ''Liisa wake up! It's Christmas!'' L2ksime siis poolunes elutuppa. Meie silmad l6id kohe nii s2rama, sest sinna j6udes n2gime kinke, mis j6uluvana 66 jooksul veel kuuse alla oli pannud ning nende seas istusid kuuse all kaks suurt kaisukaru, mida Adrianaga pikalt nurunud oleme. Lisaks oli j6uluvana k6ik kaminal olevad sokid 22reni igast asju t2is pannud. Istusime natukene aega seal vaikselt teki sees pimedas ja kuulasime j6ulumuusikat. Siis l2ks Adriana proovima Dardani yles ajada, mis ei 6nnestunud. Hostema ja hostisaga l2ks paremini, nemad 2rkasid yles ja natukese aja p2rast tuli dardan ka. Ilmselt olime k6ik parjalt unesegased, sest Dardan ytles Adrianale, et tuleb kohe kui endale pyksid jalga leiab(tal olid need juba jalas) ja kui ta siis l6puks elutuppa jalutas oli tal hoopis seljas s2rk ja pidzaama pykse enam polnud hehe. Umbes poole kaheksaks istusime k6ik elutoas diivanil ja olime valmis kinke avama. Esimesena ulatas Dardan Sassyle ja Daisyle nende sokid, kus oli koertesn2kk, nad olid n6nda r66msad. Siis saime k6ik j2rjest oma sokid k2tte. Seal oli NII palju asju: shokolaadid, raamat, kreemid, ehted ja veel palju palju. Siis liikusime edasi kuuse all olevate asjade juurde. Esimese asjana viskas Dardan mulle ja Adrianale kummagile karu ja meie olime juba super6nnelikud. Avasime k6ik ykshaaval oma kingid(neid oli h2sti palju). Saime k6ik asjad, mida me isegi ei teadnud, et tahtsime, seega k6ik olid kinke avades h2sti 6nnelikud ja yllatunud. Kui l6puks k6igil kingid avatud olid, skypesin vanematega paar tundi ja siis soime hommikust ja m2ngisime lauam2ngu mis Santa meile t6i. J2lle oli nalja kui palju. Hiljem j2ime m6lemad Adrianaga kogemata diivanile magama. Kui ma ei eksi siis tegelikult k6ik vist magasid oma tubaes sel ajal. 2rkasin uksekella peale ja l2ksin avama. Uksel seisid minu jaoks t2iesti v66rad inimesed, aga tuli v2lja et see oli hostisa vend oma perega. Absoluutselt alati kui mina ust avama l2hen on selline segadusmoment, sest mina ei tea kes on need inimesed ja kylalised ei tea kes mina olen hehe. L2ksime k6ik elutuppa istuma ja r22kisime seal juttu. 6htu poole tuli Hannah meile ja istusime j2lle elutoas Hostema, Adriana ja Dardaniga, sest nyyd oli Hannah-i kord kingid avada. M2rkamatult oli k2is j6ulu6htus66gi aeg. Istusime k6ik koos lauas, s66k oli nii hea ja vaikselt m2ngis j6ulmuusika, seega meeleolu oli super.

26. detsember 2016 esmasp2ev

Hommikul vaatasime Adrianaga paar episoodi Criminal Minds-i. Need olid k6ige imelikumad osad. Esiteks esimene osa oli filmitud Dallases, teiseks yks kurjategija sealt oli Albaaniast p2rit(Mu hostisa on albaanlane) ja teises osas tapeti vahetus6pilasi...Poole kahest oli Lisa me maja ees ja l2ksin autosse. Kaasas olid veel Sofia, tema s6branna, Stan ja Lisa mees. S6itsime Fort Worth-i uisutama. 6ues oli v2ga soe, niiet absoluutselt ei olnud talve tunnet. Uisuv2li oli suhteliselt v2ike, aga koht ise oli h2sti armas. Sealt sai ka syya tellida ja k6rval oli Drive In kino. Inimesi oli v2ga palju ja meie uisutasime umbes pool tundi. V6i no mina ainult pool tundi ja siis l2ksime Lisaga k6rval olevate laudade juurde istuma. Varsti tuli tema abikaasa ja Stan ka ning ta abikaasa uuris minult h2sti palju Eesti kohta ja kysis mis ma tulevikus teha tahan ja k6ike. Alati on nii hea tunne kui keegi siin sinu kodumaast actually huvitatud on, sest tavaliselt sellele v2ga t2helepanu ei p66rata. Kellerisse tagasi s6ites j2ime koik autos magama. Kella viieks joudsin koju ja p6himotteliselt kohe liikusin laua 22rde, sest too 6htu oli meil ''Albaania 6htus66k.'' Noah ja Hannah olid ka meil ja istusime k6ik koos lauda. Hostema oli teinud erinevaid Albaania traditsioonilisi s66ke ja k6ik oli nii maitsev. Sellised 'family dinner'-d on nii m6nusad ja toredad. Edasi l2ksime k6ik minu ja Adriana tuppa ja hakkasime filmi vaatama. Adriana ja Noah olid Adriana voodis, niiet Dardan ja Hannah liikusid sujuvalt minu voodisse ja kuna ma olin ka seal siis olime suht yksteise otsas k6ik haha. Peale filmi olid k6ik juba nii v2sinud et j2ime suhteliselt kiirelt magama.

Prantsusmaa - Eesti - Itaalia

Mina&Ginevra

Meisriteosed

J6ulukaunistused at its finest 


Kogu see asi vilkus muusika rytmis

''Liisa, go look at your phone'' ja seal oli 243 sellist pilti.


White Chaple's






Kirjeldamatu emotsioon

L6pus ''sadas lund''



J6ulu6htu sn2kilaud





J6uluhommik


Adriana, Honey, Cookie&Mina 


Ainult USA lipuga syda oli enne olemas, ylej22nud sain kingiks j6uludel

Osa kinkidest mis sain :) :)



Mu pisid

Christmas dinner
Hannah, Dardan, Hostisa, Mina, Adriana


Mu megalahe area rep Lisa ja Stan




Hostema kypsetas m6ned kypsised...

Kuidas veeta talvevaheaeg 


Adriana, Hannah, Dardan, Mina


Mis teevad neiud, kui kodus igav on

Hannah, Adriana, Dardan, Hostema, Mina


modell



No comments:

Post a Comment