Saturday, December 10, 2016

Craft Fair

28. november 2016 esmasp2ev

Yle pika aja oli j2lle Track ja j6usaal. Kogu n2dalane -mitte millegi tegemine- ja s66mine andis korralikult tunda. Kui j6usaalis k6ik l6puks tehtud oli t6i Hostema mu koju ja k2isin kiirelt pesus ning l6petasin oma Interior Design-i projekti. Pidime paberist tegema ''v2ikse maja''. Edasi l2ksime Hostema ema majja Southlake-i. Ma vist olen juba mitu korda r22kinud, et Hostema sai maja myydud ja nyyd l2ksime veel k6iki asju kokku pakkima. Elutuba, kontor, laundry ruum ja k66k olid v2ga hullult palju asju t2is, nagu ma yldse ei valeta, kuhjades oli asju. Meie ylesandeks oli k6ik asjad kastidesse pakkida. J6udsime ainult pool k66gist tyhjaks teha ja oli k2es aeg 2ra minna. L2ksime Central Marketisse(h2sti suur toidupood Southlake-is). Lollitasime Adrianaga terve poe peal ringi kuni Hostema asju valis. Reaalselt vedasime yksteist k2ttpidi m66da poodi ringi ja poole peal Adriana tuli jooksuga mu poole ''Liisa catch me'' ja hyppas sylle mulle haha. Siis mingil hetkel kaotasime me Hostema t2itsa 2ra ja ei oskand miskit peale hakata. Valisime l6puks k6ik endale meelep2rase sushi ja s6itsime koju. Ma ei valeta kui ytlen, et Central Market on mu USA lemmikkohtade nimekirjas top3-s kindlalt. Seal on alati nii palju uusi asju ja hetkel on seal ylituusad j6ulukaunistused. Koju j6udes s6ime kolmekesi Hostema ja Adrianaga laua 22res pluss siis veel Noah, kes facetime-ga keset lauda meil istus ja moraalseks toeks oli 6htus66gil.

29. november 2016 teisip2ev

Adriana textis hommikul et ta n2eb nii jube v2lja ja oli nii h2das sest Noah pidi esimest korda meile tulema ning Adriana ei teadnud mida teha haha. Andsin talle n6u, et las l2heb kodus pessu ja laseb Noah-l oodata. Pakkusin, et Leo v6ib n2iteks temaga juttu r22kida. Leo on meie papagoi ja ta on vahel v2ga jutukas, ausalt haha. Interior Design-is hakkasime esimest korda arvutis spetsiaalse programmiga oma esimest maja tegema. See on nii palju keerulisem kui algul tundus...Trackis palus treener mul j6usaali asemel hoopis jooksma minna kuna nii v6i naa pean kohe peale Track-i uuesti j6usaali minema. Pidin miili jooksma ja viimase kahe ringi ajal ilmusid Vic ja ta s6ber ka staadionile, niiet polnud ainus kes jooksis, although temaga kohtumine on alati selline veidi awkward haha. Hiljem l2ksin koju ja Noah ja Adriana olid diivanil ja vaatasid filmi. Mu automaatne reaktsioon - vaatasin talle otsa ''Heeey Neuf Neuf is here'' ja nad hakkasid m6lemad Adrianaga naerma. Esimesest p2evast saati on v2hemalt minu jaoks ta hyydnimi selline ja selliseks see j22b ka hehe. L2ksime taaskord asju kokku pakkima Southlake-i. Olime seal kaks tundi ja seekord saime tyhjaks tehtud nii k66gi kui ka Dining room-i. 6htust l2ksime s66ma Mud Marketisse, Hostemale ja Adrianale v2ga meeldib see koht. Mina ja Adriana tellisime lihtsalt Sandwich-id ja Hostema tellis endale supi. Hiljem kodus tegime veel kodut6id ja l2ksime magama.

Ylej22nud p2evad olid k6ik samad. Neljap2eval l6petasime kogu t66 majas 2ra asjad olid kastides. Tundsin nagu hakkaksin ise kolima, kuna p6hiliselt pakkisin k6ik asjad 2ra mina, seega teadsin t2pselt kus kastis miski asi on. Aga see oli ausalt huvitav, nii palju vingeid asju leidsime.
Reedel viisime Adriana Camp-i niiet tema oli kogu n2dalavahetuseks 2ra. :/

3. detsember 2016 laup2ev

Hommikul 2rkasime vara, et Rockwall-i s6ita. Dardanil oli seal wrestling meet ja l2ksime vaatama. Kuna Noah oli ka seal v6istlemas, oli Adriana n6nda kurb, et kaasa ei saanud tulla. K2isime enne veel l2bi Central Marketist, et l6unas66k k6igile v6tta. R22kisin hostema n6usse, et endale kaks kypsist ka saada hihi. Kohale j6udes otsisime Dardani yles ja panime oma asjad tema juurde. N2gime kohe Noah-i match-i. Natukese aja p2rast oli teisel pool saali Dardan-i kord niiet liikusime sinna. Hannah oli samuti seal, managerina, seega ta oli h6ivatud. Oma match-i Dardan v6itis, olime uhked. T2itsa l6pp kui palju neil seal j6udu on, n2evad juba sellised h2sti musklis ja tugevad v2lja. Peale seda istusime j2lle oma kohtadel ja s6ime. Noah oli t2pselt meie seljataga niiet r22kisime veidi temaga ka. J2rgmise match-i Dardan kahjuks kaotas niiet peale seda lahkusime. Hostema on tegelikult Rockwall-s yles kasvanud, seet6ttu tegi ta mulle linna tutvustava tiiru. R22kis k6igest mis muutunud on ja mis on uus ning s6itsime m66da nende esimesest majast ja liikusime edasi nende teise maja juurde. Rockwall on h2sti armas linn, mulle nii meeldis. See asub suure j2rve 22res ja ma ei saanud t2pselt hostema jutust aru miks, aga j2rvep6hjas on igaljuhul veel mingid autod ja puud kasvavad seal jne. Yhe maja tagahoovist m66da s6ites arvasin algul, et puu juures seisab loomakuju. Aga kui tolle pea meie autoga kaasa liikus, m6istsin et nope, seal hoovis p2riselt ongi eesel. Jah, lihtsalt seisis ja passis seal. Ma olin kohe mega 6hinas ja ytlesin et hostema auto kinni peaks. Eesel tuli aia juurde ja r22kis juttu minuga. Me saime p2riselt nii h2sti l2bi hehe, ta oli tore. Edasi n2itas hostema mulle kuidas ja kust ta tavaliselt s6pradel kylas k2is. Sel ajal olid neil hobused ja mu hostema ratsutas igalpool linna vahel hobusega ringi, minu arust on see nii vinge! Kui Kellerisse tagasi j6udsime 2ratas hostema mu yles autos ja l2ksime kooli craft fair-le. Pidime sinna tegelikult minema pyhap2eval aga l2ksime nii6elda eeltuuri tegema. Kogu cafeteria, saal ja m6ned koridorid olid t2is erinevaid myygilette. Olid nii erinevate poodide esindajad kui inimesed kes on ise asjad valmis teinud. 6htust l2ksime s66ma Fresco's-sse. K2ime seal p2ris tihti, see on mexican food restaurant. M2letan, et algul siia tulles mulle absoluutselt mexican food ei meeldinud, aga nyyd isegi palun vahepeal, et l2heksime just kuskile sellisesse kohta s66ma.

4. detsember pyhap2ev

Hommikul textisin Noah-le, et oleme juba teel. V6tsime tema peale ja l2ksime Adrianale j2rgi. Adrianale ytlesin, et kahjuks ei saanud Noah kaasa tulla. (Noah tahtis talle yllatust teha) Autos olles siis Adriana veel snappis mulle, kui kurb ta on ja tuju on l2inud. Vastasin talle, et ma v6in oma s6na anda, et suudan tuju paremaks teha kui kohale j6uame ja siis naersime autos kolmekesi. Camp asus umbes 1,5 tunni kaugusel ja kui l6puks kohal olime parkisime auto ja l2ksime vaatama, kas nad on l6petanud. Kogu n2dalavahetuse sadas vihma niiet ma p2ris tundsin kaasa neile. Kui nad l6puks valmis olid ja Adriana kotte aitasime autosse tassida n2gi l6puks ta Noah-t ka. Ta ehmatas nii armsalt kui Noah-t n2gi haha. Tagasi teel v6tsime Whataburger-st omale l6unas66gi ja koju j6udes vahetasime kiirelt riided ning l2ksime siis craft fair-le k6ik koos. Seekord siis mitte ainult vaatama vaid plaanisime k6ik vajalikud asjad 2ra ka osta. Esimese asjana l2ksime oksjonisaali, mis asus raamatukogus. Tahtsime t2iesti raudselt saada endale KHS j6ulukuuske niiet pidime kontrollima kas oleme ikka viimased panustajad. Olime seal kokku umbes 3 tundi, selle aja jooksul j6udsin ma Adriana ja Noah-i umbes 10 korda 2ra kaotada. Saime peaaegu k6ik soovitud j6ulukingid k6igile kellele plaanisime ja jalutasime koju. Kylm oli. 6htul l2ksime k6ik koos, v2ljaarvatud Noah, kes pidi koju minema, Hard 8-i s66ma. Ylisuperhea BBQ restoran ja asub meie kodule p2ris l2hedal. Viimati k2isime seal minu synnip2eval. Yksk6ik kui v2he me ka tegelikult syya ei yrita tellida, l6petame ikka kuhjades ylej22kidega mille koju tassime, nii ka seekord. N2dalavahetus oli v2ga vinge aga ausalt, see m66dus liiga kiirelt. Pyhap2eval oli alles tunne, et n2dalavahetus hakkas...

5. detsember esmasp2ev

J6usaalis proovisin h2sti kiirelt k6ik 2ra l6petada ja peale kooli tegin maailma kiireima pesus k2igu ning l2ksime Southlake-i. Enne v6tsime veel Granny peale. Esimese asjana l2ksime kyynetehniku juurde, j6uludeks on vaja ju j6uludemoodi?!? v2lja n2ha. Edasi liikusime The Joint-i Chiropractor-i juurde. Tegelikult k2ime seal p2ris tihti, mina mitte aga k6ik teised kyll. Peale seda s6itsime Noah-i juurde, et Adriana peale v6tta. L2ksin uksele ja Noah-i ema kutsus mu sisse, kuna pidin ootama. Tal on neli MEGA vinget koera!!! 2 suurt, 1 kutsikas ja 1 h2sti pisike. Nad k6ik elasid mu otsas ja olid nii vinged ja armsad.Kui l6puks Adriana valmis minema oli, s6itsime koju. Tulime Adrinaga oma tuppa, Hannah oli Addriana voodil ja minu voodil oli Dardan.. tutimytsiga. Ma m6tlen ka, et v2ga okei tegelikult. K6ik ilmselgelt ootasid meid koju, sest k6ik olid n2ljased. Onu Shawn(Hostema vend) otsis kohta kuhu s66ma minna ja v2ljaalituks osutus Joe's itaalia restoran. H2sti m6nus koht, mulle meeldis. Enamus inimesed seal on vist hostisa s6brad ja ka peakokk. Tellisin pasta ja see oli nii maitsev, loomulikult j2i muidugi palju toitu j2rgi aga see selleks. See oli viimane yhine 6htus66k natukeseks ajaks, sest j2rgmisel hommikul lahkus Shawn ja seekord l2ks Granny temaga kaasa. (Shawn elab koos naise ja kahe lapsega Kentucky-s).

KHS Christmas Tree

Koolis olid yhel p2eval k6ik peeglid kinni kaetud kirjadega ''It's what's inside, not how you look''


Santa ripub 

U.S. History


Ja sellise vaatega koolist lahkumegi

Kogu majasolev kastidesse!

This one is done

---> Rockwall


Wrestling meet, Dardan sinises



Mu uus lemmik!!!

Business class hihi :) :) 

Craft Fair






Interior Design: Create your own house


Hostema m2rgib vajalikud asjad meie pere kalendrisse hehe

Bling Bling

Mu megavinge Business teacher!!! ''Tahate pilti teha? Ma v6in poseerida!''



Parem hilja kui mitte kunagi 






No comments:

Post a Comment