Tuesday, February 21, 2017

Maggie's album release party

Let me just point out, et ma kirjutan seda postitust nii, et Sassy on mul konkreetselt kaisus ja vaatab milliseid pilte ma lisan...I wonder if she reads the post too haha.

19. veebruar 2017 pyhap2ev

Maggie on h2sti armas neiu ja senior KHS-s Esimesel semestril oli mul temaga koos Government ning nyyd teater. 14. veebruaril avaldas ta oma albumi 'Notice' K6ik oma lood kirjutab ta ise ja need on sama amazingud kui ta ise!!!

PS!: 'Notice is available on itunes ainult kuue dollari eest!!!

6htul pool seitse oli Bailey mu maja ees ja jooksin autosse. Release party toimus Keller Tavern-is(baar) ja me kumbki Bailey-ga ei teadnud kus see asub. Parkisime mingisse random parklasse ja otsisime selle jalutades yles. Esimese asjana otsisime Maggie yles ja ta jooksis meid kohe kallistama ja karjus veel et 'friendssss you are here I am so glad you guys came' Sest basically olid seal ta band-i liikmete sugulased, s6brad ja tuttavad. Olime ainsad seal enda koolist. Istusime lauda ja tellisime s66gi. Maggie ja tema band s2ttisid end laval valmis ja ta esitas koos kommentaaridega yks haaval k6ik oma lood. Olime 5+ f2nnklubi tal ja elasime t2iega kaasa! Lava k6rval myys Maggie v2ike 6de tema plaate ja l2ksin soetasin endale ka yhe sest olin seda nii kaua oodanud. Kuna tunni aja m66dudes olid Maggie-l k6ik lood ettekantud ja meie s66k polnud ikka veel kohale j6udnud siis otsustasime oma tellimuse tyhistada ja hoopis mujale s66ma minna. Otsisime veel lava eest Maggie yles, et temaga pilte teha. Mingi purjus naine tegi meist k6igist h2sti palju (eba6nnestunud) pilte ja tegime veel viimased kallid ning liikusime autosse. S6itsime Panera Bread-i. Tellisin caesar-i salati, Italian sandwich-i, smoothie ja cookie ja istusime oma nurgakesse. Rohkem koosnes meie 6htus66k naermisest kui s66misest. Bailey uuris h2sti palju euroopa kohta, r22kisime ylikoolidest ja Euroopa ning USA erinevustest. P2rast 6htus66ki t6i Bailey mu koju ja too ylituus 6htu oli edukalt l2bitud.

20. veebruar 2017 Esmasp2ev

Off day from school - President's Day. P2ev algas kena kahetunnise j6usaaliga ja parima seltskonnaga. Koju j6udes kolisin voodisse tagasi ja j2in Hailey-t ootama. Kuulasime Adrianaga muusikat ja r22kisime juttu kuni sain s6numi Hailey-lt 'I m at the garage..' L2ksin siis vaatama, sest obviously pole ta piisavalt tark, et majja sisse tulla haha. Chillisime kolmekesi me toas kuni toit valmis sai. L2ksime siis s66ma ja oli megapidup2ev, sest l6unaks olid eelmise 6htu leftoverid Hibachi-st(Mega hea asian resto siin). Mingil hetkel oli meil mega 'girl moment' sest Adriana ei suutnud v2lja m6elda mida yhele textile vastata, niisiis andis ta telefoni edasi mulle, et Liisa m6tle palun midagi. Viie minuti m66dudes edastasin selle Hailey-le, et palun m6tle vastus ja nii me seal siis istusime umbes 15 minutit, j6llitasime telefoni ja ei suutnud v2lja m6elda mis oleks hea vastus... aga see selleks. Natuke aega lebotasime veel k6ik me toas ja veerand kolmeks viis Dardan mind ja Hailey-t kinno. Seekord l2ksime Keller moviehouse-i, millest sai meie k6ige tuusem kinokogemus! Filmiks oli j2lle 'Fifty Shades Darker' sest Hailey tahtis seda vaatama minna ja obviously minul polnud midagi selle vastu, et uuesti vaadata. Liikusime kinosaali, mis oli suhteliselt v2ike ja ylimugavate istumiskohtadega. Toolid olid reguleeritavad, niiet said pikaliasendisse panna ja v2iksed lauakesed olid ka. Iga koha juures oli menyy ja teenindajad tulid tellimusi v6tma. H2sti suur toiduvalik oli ja tellisime brownie, fried cheese ja pop corni. Nautisime filmi ja k6ik oli super. See kino oli nii teistsugune ja m6lemad olime yllatunud, et wow kui fancy! Hiljem jalutasime tagasi minu juurde kus Hailey hostema juba ootas.

#TheMaggieBerry !


Got our nails done ^^



@KellerTavern 

Don't have any other words except I am so proud! :) 

Juhiks t2helepanu sellele h2rrale kes kenasti lehvitab (Y) 


@PaneraBread

Mu megaisu2ratav 6htus66k

Nagu n2ha siis voodis on isegi ruumi yle

N' let the movie begin


Hullult mugavad istekohad!!!!

Toiduvalikutega just ei koonerdata seal 


Mu pisike Asian :) Jk ta vanem minust haha


No comments:

Post a Comment