Tuesday, February 21, 2017

Last powerlifting meet

15. veebruar 2017 kolmap2ev

Ja juba oligi k2es viimane powerlifting meet enne regionals-i. Loomulikult suudab Liisa Vara enne k6ige olulisemat meet-i mingi segaduse korraldada ja kaotab bench shirt-i 2ra...See on selline h2sti tight mittevenivast materjalist s2rk, mis aitab Bench Press-il v2ga palju ja teadsin, et ilma selleta pole mul mingit v6imalust suuremaid numbreid kirja saada. Textisin siis hommikul Coach-le oma murega. Vastuseks sain, et tal pole sama number s2rke rohkem ja et kas keegi ei saaks mulle kodust tuua seda. Ma siis 22ri-veeri textisin vastu, et no tegelt seda pole kodus ka ja 6igemini mul pole aimugi kus see on haha. L6puks vastas, et v2ga v6ibolla on tal yks number v2iksem s2rk. Peale neljandat tundi l2ksin kohe sinna ja osad jalkakutid ja Matt istusid seal. R22kisin nendega juttu kuni Coach tuli ja Coach Benefield on vist k6ige lahedam treener, kes yldse olemas on haha. K6ndis tapva pilguga mu poole ja viimase asjana lausus, et see s2rk maksab 300 dollarit, et ma parem leidku yles see. Hakkasime k6ik naerma, sest isegi kui ta kuri on siis ta tavaliselt pole kuri. J6usaalis on nende inimestega v6imatu t6sine olla. Saime oma knee wrap-id rullitud ja siis l2ksime Cody-ga Whataburgerisse. Millegi p2rast usaldas Coach Cody-t nii palju, et lubas enda auto v6ta hehe. Mina endale midagi osta ei plaanind, aga kuna Cody friikaid ei tahtnud, siis viskas need mulle sylle. Tavaliselt enne weight in-i syya ei tasuks...niiet j2lle h2sti. Tagasi j6udes olid Story, Camron ja Shawn ka j6uksis ja istusime nende juurde ning r22kisime juttu. Minu meelest l2ks too meet v2ga kiirelt ja kuna Cody ei lfitinud siis oli ta lihtsalt me juures moraalseks toeks ja r22kisime juttu. Sain k6ik vajalikud numbrid k2tte mis vaja ja Coach-id olid 6nnelikud. Isegi migid v66rad coach-id tulid high five-ma minuga. P2ris tuus haha. Peale meet-i sain j2lle Storee perega koju ja oligi p2ev l2bi.

17. veebruar 2017 reede

Algselt pidin esimeseks tunniks siiski kooli minema seega 2rkasin varem, aga kuna hostema otsustas, et tal pole aega mind kooli viia, siis lubas mul koju j22da. Natukene peale poolt yheksat istusime autosse ja s6itsime Birdville-i High School-i Wrestling-u regionals-le. Meie yllatuseks ei tohtinud tollele meet-ile enda s66ki kaasa v6tta niiet l6unas66gi j2tsime autosse. Gym oli hoopis teistsugune. Keset saali oli kuus matti ja tribyynid asusid k6rgemal, pealtvaatajaid mattide 22rde ei lastud. Istusime siis teiste Kelleri inimeste juurde ja veetsime kogu p2eva seal. T2iesti ootamatult tegin ma kena pooletunnise uinaku mingil hetkel... Dardan v6itis kolmest matchi-st yhe ja Adriana kahjuks kaotas m6lemad oma match-id, aga siiski I'm proud. Koju tagasi j6udsime nelja ajal. Paar tundi kuulasin muusikat ja vaatasin videosi ning umbes kaheksast textis DeVante mulle, et kas on ok kui ta 30 minuti p2rast mu maja ees on..Ma polnud absoluutselt valmis niiet vastasin et 50 minutit oleks parem. Jooksin siis kiirelt pessu ja tegin end korda ja t2pselt kui uksekell helises j6udsin veel oma asjad v6tta. L2ksime Harkinsisse 'The Great Wall'-i vaatama. J6udsime pool tundi enne filmi algust niiet oli piisavalt aega juttu r22kida. Film oli p2ris hea ja leiutasime paar inside joke-i selle ajal. Hiljem s6itsime l2bi Whataburgeri-st, sest Adriana palus friikaid ja jooki ning siis viis DeVante mu koju. Natukene aega r22kisime veel Adrianaga juttu ja j2ime magama.

Got to open another Hailey-s present which means another 2 months have passed..

Veel s6brap2evakingitusi :) :) 

Adriana sai kutilt life size teddy!!

Ja veel yks - hostemalt :)

Isegi pizzad t2histavad s6brap2eva


Nina t2ielikult kooli nautimas


Haileyyy


Sekund enne meet-i

Jaaaa up! j2tame mu n2o asjast v2lja, tulemus on oluline -- 120kg


113.5 kg



Birdville HS

Natchos w hot cheese -> nii hea



Ma polnud ainus kes unine oli, ausalt


Hey Sass what s ya doin' there?

Ma ei tea kuidas teil, a meil ikka veel j6ulud

K6ik on ok

...

...

Muuu ehk viisime Adriana j2lle sinna samasse kaugele laagrisse

No comments:

Post a Comment