Friday, January 13, 2017

Finals Week

9.-12. jaanuar 2017 

9.-12. jaanuar oli koolis finals week. K6igis tundides oli semestrieksam. Selline konkreetne kirjalik test oli minul ainult English-is, U.S. History-s, Government-is, Business-is ja Math-is. Interior Design-i finaliks oli Real-World Floor/Elevation plan ehk pidime tegema plaani oma k66gist. See oli siiani k6ige huvitavam projekt mis me seal teinud oleme, sest vahe kuidas p2riselus olevad asjad paberil v2lja n2evad on alati suur. Track-is otseselt eksamit polnud ja Forensicus tegime sarim6rvari kohta uurimust66. K6ik ylej22nud eksamid olid umbes 40-ne kysimusega tavalised testid. Midagi keerulist polnud, sest iga t66 oli valikvastustega, mis muudab alati k6ik kergemaks. Otseselt yheski finalsiks ma ei 6ppinud, in fact, ma isegi ei vaadanud notes-e kordagi kodus ja sain p2ris h2sti hakkama. Semestrieksam loeb semestri hindest 15%, niiet erilist kaalu sellel pole. Kuna eksamite t6ttu oli lunch schedule veidi teine, siis istusin k6igil p2evadel erinevate inimestega. Kolmap2eval oli mul yhine lunch Marina ja Leticiaga niiet liitusin nende s6pradega(kelle nimesi ma kellegil ei m2leta...) ja neljap2eval oli mul Sama lunch Jamie, Kate-i ja Oliveriga. Lisaks oli meie lauas tydruk, kellega pikalt r22kisin. Ma vist n2gin teda esimest korda, sest mul pole aimugi mis selle neiu nimi on haha. Neljap2evane lunch m66dus rohkem nagu intervjuu, kuna Oliver otsustas minu Eesti elu kohta rohkem teada saada. Hiljem veel saatis mind klassi ja r22kisime seal natukene. Kolmap2eval sain ka l6puks oma counselor-ga r22kida oma schedule-i muutmise osas. Minu counselor, Mr.Upton, on ylivinge! Meie vestlus pole kunagi selline formaalne vaid pigem teeme k6ige yle nalja ja seekord lubasin talle, et mainin teda oma blogis ja kogun talle kuulsust juurde hehe. R22kisin, kui harjumatu on oma tunniplaani muutmine, kuna Eestis sellist asja pole ja ta vastas naerdes, et ega ta p2ris k6igil ka nii ei lubaks, aga kuna olen vahetus6pilane, siis ta tahab teha oma parima, et saaksin vinged tunnid. L6ppu veel lisas, et 'Make sure that you mention in your blog how cool I am!' - Done!
Yhel hetkel l2ksime kooli peale, et paari 6petajaga r22kida. Pidime uurima matemaatika 6petajalt, mis varjant oleks mulle parim ja siis k2isime veel all Social Media Marketing klassis. Seal sain aru kui kerge on siin s6pru leida. 6petaja kabinetis oli ainult Ms.somebody tytar Ren. Kysisime siis k6ik oma vajalikud kysimused hoopis temalt ja saime kohe nii h2sti l2bi. Enne lahkumist vahetasime Snapchatid ja liikusime Mr.Upton-i kabinetti tagasi.
Veidi koolist veel, et 6pikuid keegi koolis ringi ei kanna ja enamustes tundides neid polegi. Paaris tunnis on raamat, mis on sul pidevalt kodus olemas ja kui koolis vaja l2heb, annab 6petaja. lisaks on 6pikud ka internetis yleval. Kool on v2ga suur osa laste elust siin ja enamus 6pilased on v2ga tugevalt seotud igasuguste klubide ja trennidega. Chrissaga me n2iteks v2ljaspool kooli v2ljas ei k2igi, sest tal on vaba aega p2evas maksimaalselt 5 minutit. K6ik spordid on samuti h2sti tugevalt kooliga seotud ja neid v6etakse v2ga t6siselt. Kui Eestis on suhteliselt tavaline et poisid kannavad koolis triiks2rke, siis siin seda ei kohta. Kui kannad miskit muud, kui tavalist T-s2rki(sama kehtib ka tydrukute kohta), siis oled liigitatud viisakate sekka. Luke kirjeldas USA ja Euroopa inimeste riietusstiili v2ga h2sti: 'Our formal is their casual.' Seda olen vist juba maininud, et 6petajad lisavad tydrukutega r22kides alati hyydnimesid ala 'thank you honey' v6i 'you're welcome baby' ning lisaks on tavaline 6elda oma 6pilastele v6i 6petajatele 'love you' jms. Counselor-id ja 6petajad pyyavad igati 6pilasteni reachida, n2iteks paljudel 6petajatel on twitter ja nyyd m6tleb mu counselor ka snapi tegemisele. Kujuta ette, kui Eestis su 6petaja sind j2rsku snapis lisaks? hehe.
Vahepeal oli mul ka esimene Powerlifting meet. Meie powerliftingu seltskond on ikka kohutavalt vahva. Poisid on h2sti toredad ja Coach veel vingem. Alati on l6bus meeleolu aga trenn saab siiski tehtud. Meet oli Central High-s ja l2ksime kohe peale kooli sinna. Koju joudsime tagasi alles kell 10 6htul ja siis otse voodisse sest energiast polnud enam miskit alles. Lisaks oli vahepeal meils siin korraks lumi maas. Koolis jooksid k6ik 6pilased ja 6petajad koridori aknast lumesadu vaatama ja olin nii 6nnelikud. Taevast sadas umbes t2pselt kaks lumehelvest hehe. Aga igaljuhul olid k6ik Kelleri inimesed v2ga 6nnelikud ja see oli ka ainus talv mis meil siin olnud on.
+ esimene inimene meie grupist l2ks j6udis juba Eestisse, kuna veetis siin ainult semestri. Kohutavalt imelik tunne oli kui Anete kirjutas, et on nyyd juba peaaegu Eestis. Kuidagi sel hetkel hittis, et varsti peame ise tagasi minema, aeg l2heb liiiiiga kiirelt. :/

Minu j2rgmise semestri schedule: 

A-Day

  • English III
  • Social Media Marketing(Period IIA)
  • Interior Design
  • Precalculus PAP
  • Track III
B-Day
  • English III
  • Theatre II
  • Forensic Science
  • U.S History
  • Track III

Siis kui meil korraks yks p2ev talv oli

My rock in U.S. History



Mu pisike p2rdik (L) 



T2pselt nii m6nusad on enamus hommikud


Interior Design Final

Riietus ainult sellep2rast yheks p2evaks viisakalt, kuna see on s2rk mida ta kandis esimesel p2eval kui n2gime hihi


Jaanuar. 





No comments:

Post a Comment