Friday, January 13, 2017

4-Day weekend Vol1

12. jaanuar 2017 neljap2ev

Terve p2eva yritasime Szymoni, Marina ja Leticiaga selgusele j6uda mis filmi me 6htul vaatama l2hme, sest kindel plaan oli kinno minna. K6ik tahtsid erinevaid filme, aga l6puks j2i peale Szymoni s6na ja otsustasime 6uduka kasuks. Kuna oli seekord vaja varem koju j6uda, tegin Tracki ajal k6ik kergemad powerliftingu asjad 2ra, et peale kooli kiiremini l2heks. Kuni treenerit ja Storeet ootasin r22kisime Cody ja mingi teise kutiga(Kelleri vilistlane) eelmisest powerliftingu meet-ist. See vanem kutt hakkas minuga r22kima t2iesti juhuslikult eelmine kord enne meet-i kui Storeet ootasime. Tegelikult ma ei saanud pikka aega arugi, et ta minuga r22gib kui j2rsku tuli mu juurde lausega 'hey i can show you a video of that' siis sain aru et ma vist oleksin pidanud sa juttu kuulama haha. Yhes6naga tuttavaid tuleb iga p2evaga nii palju juurde. Kui liftinguga done olin textisin hostemale, et keegi mulle j2rgi tuleks. Kuna keegi mulle algul ei vastanud hakkasin jalutama ja kui olin teiselpool kooli sain vastuse, et ta hakkab liikuma. J2in siis sinna ootama. Kodus k2isin kiirelt pesus ja tegin end korda ning poole kuueks viis hostema mind Leticia juurde. Marina oli samuti seal ja vaatasime umbes pool tundi filmi ja yritasime v2lja m6leda kuidas me Szymoniga kohtume hiljem. Kella kuuest hakkasid teised ka liigutama ja panid valmis end ning l6puks, pool tundi hiljem, olid k6ik valmis ja Leticia ema viis meid k6iki(Mina, Marina, Leticia, Thais) Southlake-i. Harkins movie theatre-i ees liitus meiega Szymon ja l2ksime piletij2rjekorda. L2ksime kella seitsmest Bye Bye Man-i vaatama. Ostsime k6ik popcorni ja joogid ning liikusime saali. Esimese hirmsa koha ajal(mis polnud isegi hirmus) Marina kiljatas yle kinosaali ja v6patas nii, et paras ports popcorni lendas Leticiale n2kku. See oli vist parim kinokogemus mis mul olnud on ja Szymoniga saime hea k6hut2ie naerda nende yle. Film ise oli selline okei, veidi ylepingutatud. Kui saalist v2lja tulime r22kisid Marina ja Leticia portugali keeles, mille peale hakkas Szymon poola keeles r22kima ja mina eesti keeles. Kolm keelt korraga ja inimesed meie ymber olid p2ris segaduses haha. Liikusime edasi Five guys-i, mis oli tavaline kiirtoidukoht. Terve tee kommenteerisime filmi ja see, kuidas Szymon seda k6ike kirjeldas oli nii naljas. Pluss veel tuli tema poolt yks kuldlause-'Actually, at first I was kind a scared because I had forgotten how to watch a scary movie' - mhm ta vahel hiilgab p2ris kenasti ja 6uduka vaatamine on suht raketiteadus. Istusime umbes tunnikese Five guys-is. Saime seal j2lle Marina ja Thais-i(Leticia 6de) yle naerda, nad ei suutnud v2lja m6elda kuidas sealne joogimasin t66tab ja l6petasid lihtsalt k6ikide nuppude vajutamisega haha. M6te oli tagasi Harkins-i juurde liikuda ja l2ksime k6ik mega targalt Thais-i j2rgi, kes raudkindlalt teadis kus pool see on. Mingi hetk avastasime end kuskilt parkimismaja tagant. J2lle oli nalja kui palju sest ilmselgelt suutsime end 2ra kaotada. Terve aja kui jalutasime p6him6tteliselt naersime k6ht k6veras, ma isegi ei tea kust k6ik need naljad tulid aga see grupp inimesi on yks k6ige vingeimaid yleyldse. Lisaks oli 6ues tuuline ja nii kylm, aga samal ajal kui mina ja Thais v2risesime jalutas Szymon rahulikult T-s2rgi ja lyhikeste pykstega edasi...L6puks liikusime hoopis Starbucks-i, et sealt joogid v6tta. Starbucksi eest korjas Leticia ema meid k6iki peale ja s6itsime tagasi Kellerisse. Algselt pidime veel pizzat s66ma minema, aga kuna too koht oli kinni l2ksime k6ik koju. Istusime Szymoniga autos k6ige taga ja r22kisime enamus ajast juttu. Kas siis lihtsalt n22klesime yksteise kallal, r22kisime koolist v6i muudest asjadest ja l6puks j2ime m6tlema, et miks oleme meie ainsad kes autos r22givad ja selle peale tuli j2lle Szymoni poolt yks kuld: 'You know cool people always sit in the back, we re obviously the cool ones here.' Kui l6puks koju j6udsin vaatasin veel 2ra k6ik muud teated ja s6numid ja vajusin unne. Vahepeal ma ikka m6tlen kui amazing inimesed mul siin on ja kui mitmeid kordi me k6ik p6him6tteliselt pisarateni naerame. Life is good. :)

13. jaanuar 2017 reede

Ei tea kust tuleb jutt, et 13 ja reede on yks hirmus ohtlik p2ev. Veendun iga aastaga, et just see on aasta yks naljakamaid p2evi. Hommik algas v2ga super trenniga ja hiljem otsustasime teistega algsed Bowlingu plaanid k6rvale j2tta ja 6htul lihtsalt Leticia juurde minna. J6udsin tema poole kuskil kuue ajal ja Marina oli juba seal. Istusime Thais-i toas ja r22kisime juttu kuni Szymon ja ta 6de j6udsid. L2ksime alla korrusele, et pop corni teha ja pizza 2ra tellida. Kuna absoluutselt keegi meist ei saanud pizza tellimisega hakkama siis k2is telefon k2est k2tte, k6igepealt ei suutnud me n2iteks yldse otsustadagi kust me pizzat tahame yldse. Selle kambaga juhtuvad k6ige randomimad hetked. Yhel hetkel n2iteks jooksime mina ja Szymon ymber k66gi laua, ma ei m2leta miks, aga millegi p2rast ajas ta mind taga haha. Samal ajal kui Thais pop corni tegi sorasime mina ja Szymon s66gilaos ja leidsime Browniesid, it's obvious, et rebisime need kohe v2lja viie minuti p2rast olid need otsas. L6puks kui s66giga korras oli liikusime yles meediaruumi. Kokku oli kolm suurt topsi pop corni ja paar sekundit hiljem saabus kolm suurt pizzat...Olime kindlad, et tahame 6udukat vaadata, aga me oleme maailma halvimad otsustajad. Meie valimine l6ppes sellega, et k6ik l6puks karjusid yksteise peale, sest kellegile ei meeldinud ykski film. L6puks otsustasime Babatook-i kasuks kuna minu ja Thais-i s6na j2i peale. Szymon oli terve filmi ajal nii kuri ja see oli maailma naljakaim asi yldse :') Ta kommenteeris absoluutselt kogu filmi, siis vahepeal yritas ta magada, siis jalutas ta m66da tuba ringi ja lisaks kysis 20 korda kas see juba l2bi ei hakka saama. Meil oli j2lle nalja kui palju hehe. Hiljem M2ngisime erinevaid video m2nge, kuulasime muusikat ja m2ngisime Truth or Dare-i. Umbes 11-ne ajal viis Leticia isa meid k6iki koju. Leticia vanemad on nii toredad ja saame hullult h2sti l2bi, seal on alati nii vahva olla. Autosse j6udes olid Szymoni esimesed s6nad et 'Welllll cool people are in the back again' Kogu 6htu oli nii tore ja r22kisime palju Thais-iga, ta on h2sti armas tydruk. Koju j6udes olin j2lle nii v2sinud ja r22kisime veel natuke aega k6ik fb-i grupis, siis skypesin paar tundi Brittaga ja l6puks umbes pool neli hommikul j2in magama.

Mina-Szymon-Thais-Marina

Nii heaaa

Aastavahetus minu armsa Chrissaga :) 


Hiline j6ulukink hihi


Harkins-sse


Meie kuldne kamp:
Mina-Szymon-Leticia-Thais-Marina

Marina-Thais-Szymon-Mina-Leticia

'Cool kids sit in the back'

Kuidas alustada reedet vs...

...kuidas l6petada reedet 

Thais&Szymon 







Jalutan poes ringi ja pildistan, mis ise? 

Nii palju armastust yhes letis 

P6hiline toidupood kus k2ime

Chick-Fil-A

M6mpsik

Eestlastele saadan ka kalli! :) Take care everybody!





No comments:

Post a Comment