Tuesday, January 17, 2017

4-Day weekend vol2-TCU

14. jaanuar 2017 laup2ev

Plaanis oli kena lazy day, kuna olin kodus t2itsa yksi. Hommikul k2isin Tom Thumb-is ja Chick-Fil- A-s, et miskit hommiku- ja l6unas66giks osta. Koju jalutades oli ylimega kylm, tuuline ja vihmane niiet selleks et teekond kiiremini l2heks, helistasin skypes Brittale, et talle oma rasketest ilmastikuoludest kurta hehe. R66mu kauaks polnud, sest 10 min hiljem sai aku tyhjaks ja j2in temast ilma. Ylej22nud p2eva vaatasin filme ja koristasin ning 6htul l2ksime k6ik koos(hostema, mina, Dardan, Hannah) Joe's-sse 6htust s66ma. Meie k6rval lauas istusid inimesed, kes r22kisid Saksamaalt ja Jaapanist p2ris vahetus6pilastest. Natuke hiljem tuli neil jutuks Boy Scout teema ja siis tegime juba nalja, et kuidas nad meile nii sarnased on. Enne lahkumist pakkus Dardan v2lja, et v6iksime Bowlingusse minna. M6eldud tehtud ja s6itsime Watauga-sse, kus oli meile k6ige l2heb bowlingu koht. Meile yllatuseks tulid Danny, tema vend ja Latoya samuti bowlingu-sse ja n2gin eemalt juba Latoyat mulle l2hvitamas. Kuna nad olid meist paar rada eemal siis kokku me nendega kahjuks ei puutunud. Kokku tegime umbes kolm m2ngu ning kolmanda ajal v2sisime juba ykshaaval k6ik nii 2ra, et vaevu venitasime m2ngu l6puni. Koju j6udsime kella yheteistkymnest ja peale parjat portsu j22tist j2ime k6ik magama.

15. jaanuar 2017 pyhap2ev

Hommikul skypesin vanematega ja kella kymnest l2ksime hostemaga Adrianale Boy Scout Camp-i j2rgi. Tagasi teel v6tsime Arby's-est l6unas66gi ja kodus tagasi olime kella kolmest. Suhteliselt kohe lahkusime Hannah-i ja hostemaga j2lle kodust ja s6itsime Southlake-i. Esimese asjana l2ksime Nail salong-i ja peale seda tegime kiire shopingutiiru DSW-i kingapoes. Mingil hetkel l2ks kogu poes elekter 2ra, sest 6ues oli 2ikesetorm. Myristas h2sti valjusti ja padukat sadas. Inimesi eriti ei huvitanud ja j2tkasime k6ik kingade proovimist. Naine, kes minu kassapidaja oli uuris pikalt kust ma p2rit olen ja kuidas mulle siin meeldib. R22kis mulle veel mingeid oma lugusid ja kysis palju kysimusi. Kohe kui koju j6udsime, l2ks meie majas ka elekter 2ra. Istusime hostema, Hannah-i ja Dardaniga elutoas ja hostema r22kis meile kummituslugusi. K6ige 6udsam oli see, et k6ik need lood olid meie praeguse maja kohta. N2iteks kuidas vahel me k6ik kuuleme kedagi koridoris ringi jooksmas ja kuidas hostema toa yks iseenesest lahti ja kinni k2ib. J2rsku tuli k6igi meie telefonidesse yleujutuse hoiatus, veel toredam. Kui vool tagasi tuli vaatasime koos filmi, mille ajal enamus meist magama j2id ja sellega p2ev l6ppeski. 

16. jaanuar 2017 esmasp2ev

P2ev algas j2lle kiire j6usaaliga ja kella 12-st s6itsime k6igiga TCU-sse(Texas Christian University). Fun fact ylikoolide kohta: Olen saanud juba yle kymne meili texase ylikoolidelt ja neid tuleb iga p2ev juurde. Ma ei kujuta ette kust nad on saanud minu meiliaadressi. Algul m6tlesin, et on mingi tavaline reklaam ja ei teinud v2lja. Aga nyyd on need meilid kuidagi v2ga personaalseks muutnud ja yks ylikool ootas mult isegi kannatamatult vastust. Imelik. TCU asub Fort Worth-is ja kogu campus on nii ilus!!! Meie tuur algas pool kaks pooletunnise loenguga. Tutvustati lyhidalt mis on kooli missioon, lyhike ajalugu, student life ja kuidas sisse saada. Edasi jaotati meid gruppidesse ja meie giid oli Maddie(TCU senior), kes tutvustas igat hoonet ja n2itas 6pilaskodusi. Lisaks r22giti mis toimub kooliv2lisel ajal ja millised on v6imalused ja valikud mida tolles koolis 6ppida. Olin amazed. Kogu kool n2gi nii tuus v2lja ja selle tydruku jutt oli superhea promotion. Kui plaaniksin tulla ylikooli Texasesse, siis oleks see kool nyydsest mu nr 1 valik raudkindlalt. Seal tundus olemas olevat k6ik: megad sportimisv6imalused, rannavolle v2ljakud! + kevadeti toimub campus e kesv2ljakul kontsert, mis on tasuta!(eelmistel aastatel on seal esinenud Jason Derulo, Blake Shelton jne.) ja lisaks veel p22sevad TCU 6pilased k6igile football game-dele ja muudele m2ngudele tasuta. L2bi majade k6ndides oli palju 6pilasi, kes lihtsalt meid n2hes karjusid yle ruumi 'I love TCU'. Oli pretty cool experience ja nautisin t2iega. :)


TCU














*perepilt* ehk Dardan ja Hannah yritasid Daisyt ja Sassyt s6pradeks muuta.

Igap2evane



TCU tour begins right about now...



6pilaskodud



Campus-e keskv2ljak


Taga paistab football stadium




No comments:

Post a Comment