Sunday, November 20, 2016

Q&A

Olen siin kolme kuuga saanud palju sarnaseid kysimusi. Siin on siis k6igile neile vastus. :)
  • Mis on k6ige lemmikum asi USA-s?
Parim osa USA-st on kahtlemata kypsised. No, I m serious, k6ik siin juba teavad kui v2ga ma armastan kypsiseid.
  • Milline on minu igap2evaelu?
Koolip2ev(K6ik p2evad on t2pselt samasugused):
2rkan 7.30 ja 8.15 viib hostema mu kooli. Tunnid algavad 8.30 ja enne tunde istume k6ik kas klassis v6i cafeteria-s. Vahetunnid on 6 minutit ja praktiliselt kulub kogu see aeg yhest klassist teise liikumiseks. Isegi kui kaks klassi asuvad p2ris l2hestikku, kulub liikumiseks paar minutit, sest 2700 inimest yhes majas teeb oma t66. Esimesed neli tundi olen koolimajas, siis edasi l2hen Track-i ja kohe peale seda j6usaali. Kui ma l6puks kella viiest koolip2eva ametlikult l2bituks v6in lugeda toob hostvend mind koju. Tavaliselt m66dub ylej22nud p2ev kas lihtsalt filme vaadates, 6ppides v6i t2iesti random asju tehes. Mingi p2ev n2iteks olime k6ik koos elutoas ja Adriana ja Dardan tegid wrestlingut, mina ja Hannah naersime peaaegu pisarates ja siis t2iesti tyhja koha pealt olime juba klaveri juures ja katsetasime oma DJ-andeid. Neid hetki kui k6ik veidi p66raseks muutuvad meil jagub.
N2dalavahetus:
Enamasti on alati mingid plaanid: festivalid, v2ljas6idud, erinevad yritused, aiat66d jms.
Pyhap2evane rutiin on vist k6ige rohkem v2lja kujunenud: hommikul 2rkan 10ne ajal ja skype-n vanematega paar tundi, siis kirjutan blogi ja peale seda koristan ja 6htul l2hme k6ik koos v2lja s66ma.
  • Kas kool on kergem v6i raskem? Millised ja kui pikad on minu tunnid?
Vahetusaastal on raske m22ratleda kas kergem v6i raskem/parem v6i halvem. K6ige lihtsam on vist 6elda erinev. T2pselt nii on ka kooliga. Kuna ma v2ga keerulisi aineid ei v6tnud, siis on mul muidugi natukene vabam kogu kooligraafik kui Eestis.

English III: Tund kestab 50 minutit. Iga tunni alguses annab 6petaja kaks uut s6na koos definitsiooniga. Tavaliselt analyysime lugusi, loeme v6i n2iteks praegu analyysime laulu, mis iga grupp on v2lja valinud. Istume alati erinevate projektide ajal eri gruppides, niiet tahest tahtmata hakkad praktiliselt k6igiga klassis l6puks suhtlema. Hindeid saame kas s6navara t66de eest v6i erinevate projektide. Nagu ma juba kordades maininud olen siis 6petaja on meil v2ga tore ja teeb palju nalja. Viimane kord oma laulu analyysides hakkasime koos Nick-iga oma laulu j2rsku laulma ja selle asemel, et meid katkestada(nagu enamus Eesti 6petajad ilmselt kohe kurjalt teeks), hakkas 6petaja teisest klassi otsast kaasa laulma ja l6puks hyydis: ''Oh I LOVE this song!''

Interior Design: Tund kestab 1 tund ja 40 minutit. Teeme erinevaid projekte ja k6ik projektid esitame design board-il.(Kuskil postituses on esimesest design board-st pilt ka). Siiani on meie projektid olnud: Your design style, Color Schemes, Floor Plan. Aeg-ajalt peame ka teatud listide j2rgi Pinterestis oma Pin Board-e tegema ja 6petajale saatma. Although enamasti on kogu see asi v2ga keeruline ja vahepeal on tunne, et loomingulisusest pole enam kuskil mingit m2rki, on see tund siiski ilmselt yks k6ige vingemaid!

U.S. Government: Tund kestab 1 tund ja 40 minutit. Igat tundi alustab Coach Sporrer k6ige suvalisema kysimusega. N2iteks mis multikad meile v2iksena meeldisid?! V6i kui ta annaks meile 200-dollarilise kinkekaardi, siis mida me sellega teeks. Ja alati peavad k6ik vastama. Tunni l6pus t2idame alati kaks t66lehte ja vaatame mingit aktuaalset videot seoses valitsusega. Kontrollt66d on k6ik t66lehtede abil.

Prin. Business, Marketing, Finance: Tund kestab 1 tund ja 36 minutit. Teeme presentatsioone ja frima laiendamise plaane. Kontrollt66d on p2ris kerged kuna k6ik asjad on s6nas6nalt kaustikus kirjas ja iga grading perioodi lopus on l6put66, mis koosneb 40-st valikvastustega kysimusest.

Forensic science: Tund kestab 1 tund ja 40 minutit. Ma ausalt ei oska 6elda mis me seal teeme. Tavaliselt istume niisama ja proovime teha n2o, et kuulame 6petajat. Kui mingit filmi vaatame, siis loomulikd k6ik tagumise rea kutid magavad ja esimese rea inimesed proovivad j2relikult silmad lahti magada.

Track: Soojenduseks jookseme 800m ja teeme skips-e, venitusi ja l6ike. Workout on tavaliselt erinevad l6igud v6i ajapeale miil vms. N2iteks esmaspaevane workout oli ajapeale 200m, 400m, 600m, 400m, 200m. Kolme kuuga on k6ik nii palju paremaks saanud ja meie treener on super! Kaks korda n2dalas oleme j6usaalis ja kolm korda on running workout.

Powerlifting: J6usaal.
  • Kui kaua mul kohanemine aega v6ttis?
Nyyd v6in ma vist 6elda, et olen juba t2itsa kohanenud. Kogu Eestiga seonduv tundub j2rjest kaugem ja hakkab vaikselt ununema ning j2rjest tavalisem tundub k6ik mis siin on. N2iteks ma ei oskaks ette kujutada, et 2rkan hommikul yles ja Sassy voi Daisy poleks minu voodis. V6i siis et 2rkaksin hommikul reaalselt oma 2ratuse peale, mitte poole 66 pealt Adriana oma peale. Ma ei oska 6elda kui kiiresti ma otseselt kohanesin, aga hetkel on kyll t2ielik kodutunne juba olemas.
  • Kui kerge on soovitud hobiga tegelema hakata?
Oleneb kui asustatud kohas olla. Aga USA-s, sattudes suurde kooli, on voimalus siin tegeleda k6igega ja rohkemagagi veel. Lisaks oma soovitud hobile lieab igayks siit veel sada muud asja. Minul on kuidagi nii vedanud, et koik millega tegeleda tahan on k2e ulatuses ja kuidagi ise mulle pakutud. Koolis on uskumatult palju erinevaid klubisi ja trenne millega liituda. Alustades toetusgrupidest, liikudes edasi keelte- ja fotograafiaklubi juurde ning siis juba Animatsiooniklubi juurest kuni Cheerleaderiteni ja jalgpallini v2lja. Minu kooli on absoluutselt k6ik v6imalused olemas.
  • Millest tunnen puudust?
Ytlen ausalt, et vahetusaastal olles hakkasin puudust tundma t6siselt K6IGE pisematest ja rutiinsematest asjades. Mina tunnen v2ga puudust eesti toidust ja kuidagi sellest turavalisusest, mis Eestis on. Ja vist tunnen natuke puudust ka iseseisvusest. 

PS: Kysimused on alati V2GA tere tulnud! :) :) 

No comments:

Post a Comment