Monday, November 14, 2016

Elections // Camporee 2016

7. november 2016 esmasp2ev

Teise tunni ajal l2ksime Fine Art's Center-sse, mis on kooli teatriruum, p6him6tteliselt nagu mini Nordea saal. Seal toimus Veteranide p2eva auks 6pilasesinduse poolt korraldatud aktus. L2ksime sinna Chrissaga koos, sisenedes anti igale 6pilasele v2ike USA lipuke. Aktust alustas lyhikese tutvustusega yks 6pilasesinduse liikmetest ja andis j2rje yle direktorile. Vahepeal laulis koor ja edasi r22kisid oma loo kaks endist veterani - yks naine ja mees. Nende juttu oli huvitav kuulata ja nende poolt oli kokku pandud ka powerpoint piltidega. Lisaks saime teada ka kurva fakti, et KHS-i ysna noor vilistlane, kes liitus peale kooli s6jav2ega, hukkus s6jas. Yks endistest veteranidest r22kis ylemaailmsest 22-e k2tek6verduse challenge-st, mina sain nii palju aru, et yle maailma saadavad inimesed videosi, kuidas teevad 22 k2tek6verdust. L6puks ytles too naine, et nyyd on meie kord ja k6ik vabatahtlikud soovijad v6iksid tulla lavale, et k6ik koos k2tek6verdusi teha. Kohe jooksid v2ga mitmed poisid ja tydrukud lavale ja j2rsku rebis Chrissa minult k6ik asjad k2est 2ra ja p6him6tteliselt lykkas mind toolilt maha lausega: ''Liisa, go!! You have to take everything from your exchange year!'' J2rgmisel hetkel olin siis mina samuti yks nende hulgast, kes poole kooli ees laval seisis. 6nneks olid seal ka paar tydrukut Trackist ja Szymon, niiet ei olnud yksi. Terve lava oli l6puks rahvast t2is ja nii me siis tegimegi k6ik koos 22 k2tek6verdust, hiljem saime veel selle eest s6rmused tunnustuseks. Aktuse l6petasid veel 6pilasesinduse liikmed ja siis j2tkus tavaline koolip2ev.

8. november 2016 teisip2ev

Election Day! 
Koolis ja igalpool mujal on olnud see p6hiteemaks kogu see 3 kuud mis siin olnud olen. Eriti meil kodus, sest hostpere r22gib poliitikast v2ga palju. U.S History-s oleme mitmeid korda arutanud valimiste yle ja peale m6lemat debate-i r22kisime ja analyysisime neid.
Governmendis oleme vaadanud selle kohta erinevaid videosi ja t2itnud mitmeid t66lehti nii Trump-i kui ka Clinton-i kohta. Minu hostpere ja eriti hostema on 100% Trump-i poolel, seega oli see kodus tihti kuum teema ja mitmeid kordi sai kuulda lauseid kui halb on Hilary ja muud jutud. Minu tutvusringkonnas siin oli t2pselt pooleks, kodus toetati rangelt Trump-i, samas paljud muud tuttavad olid Hilary poolel, niiet kuulsin ysna tihti muljeid m6lemalt poolelt. Ehk siis ongi t2pselt nii et kahed 22rmused on siin. Paljude valik s6ltuski vist rohkem sellest, et sooviti Republican-i presidendiks, seet6ttu toetati ka Trump-i. Terve teisip2eva 6htu olid telekas valimised ja suhteliselt pingeterohke 6htu oli. Kui siis l6puks Trump v6itis oli hostema kohutavalt 6nnelik. Mina ausalt6eldes ei arvanud sellest asjast eriti midagi hehe. Siiamaani muidugi kritiseeritakse k6ike ja kodus tuleb see endiselt tihti jutuks.

12. november 2016 laup2ev

Hommikul 2rkasime seitsmest ja juba pool tundi hiljem lahkusime kodust. L2ksime Venture Crew-ga Boy Scout Camporee-le. Tegelikult oli see terve n2dalavahetuse kestev camp, aga kuna p6hitegevus toimus laup2eval, siis l2ksime ainult yheks p2evaks. Olime seal oma crew-st viiekesi: mina, hostema, Adriana, Emily ja Chris(Emily isa). Veerand kymme oli avamine, kogunesime k6ik lava juurde, kus loeti skaudivanded ja toodi lipud. Rahvast oli v2ga palju. Kogu p2ev oli veidi festivali sarnane, pysti oli pandud erinvaid telke, kus r22giti skautide ja matkamise kohta. Eraldi oli vibu laskmis ala, discfolfi ala ja veel palju palju erinevaid kohti kus sai end proovile panna. Liikusime j2rjest telgi juurest telgi juurde ja muidugi s66gist ei ole me kunagi eemal, seega ysnapea leidsime Adrianaga koha, kus sai Biscuits-e krillida. Need on siin v2ga populaarsed. (All on pilt) Igayks sai endale yhe grillida ja siis kas shokolaadi, vanilje v6i banaanipudingut sisse panna. Kellel vedas see sai vahukoort ka. Need olid imemaitsvad!! J2rgmiseks pandi meid metall nuge ja kirveid viskama. Oli raskem kui arvasime ja 6st katsest viskasin mina ainult yhe noa puusse kinni. Kuni l6unani liikusime p6hiplatsil niisama ringi ja uurisime mis telkides r22giti. 12st l6petati tunniks kogu tegevus ja oli l6una. Istusime oma pundiga autode juures ja r22kisime k6igest mis seondus 6pilasvahetuse ja hostimisega. Oli vahelduseks hea meelde tuletada, et olengi oma vahetusaastal nyyd. Kui l6una l2bi oli veetsime ylej22nud kolm tundi erinevaid asju tehes: vaatasime kuidas indiaanlased tantsisid, tegime erinevaid v6istlusi kaasa, S6IME VEEL!! Kui uuesti Biscuits-de koha juurde tagasi l2ksime ja uuesti grilli 22res istusime, istus minu k6rval yks pisike poiss, v6ibolla 7-aastane. Hakkas kohe minuga juttu r22kima, et mis ta k6ik juba p2eva jooksul teinud on ja kuhu j6udnud. K6ik ta laused olid nii asjalikud ja naljakad. Kohe alguses kui mu k6rvale istus vaatas enesekindlalt mulle otsa ja lausus ''So. What is your name?'' Seletas mulle pikalt, kus saab endale nahast k2epaelu teha ja millised s6brad tal koolis on. Vestluse tipphetk oli see, kui yhel hetkel poiss j2rsku minu poole vaatas, sirvis mind natuke aega ja siis ytles r66msalt ''So. I really like your shoes.'' Ma vist loen selle k6ige armsamate komplimentide hulka, sest see ajas meid k6iki nii kohutavalt naerma. 7aastased v2iksed inimesed on toredad. Edasi liikusime telgi juurde, kus ees oli v2ga palju inimesi ja ma ausalt ehmatasin, kui j2rsku mulle madu otsa vaatas ja j2rgmisel hetkel n2gin et k6igil on seal vabalt maod k2es. Need olid kyll t2iesti ohutud, aga no ikkagi on reaktsioon teine, kui n2ed 2kitselt umbes 30-t madu inimeste k2es. Saime yhe maoga l6puks p2ris headeks s6pradeks ja pole ausalt6eldes varem olnud sellist julgust, et laseksin maol ennast limpsida... Hehe. Kella viiesti oli k2es 6htus66gi aeg. Tegime grilli tule ja grillisime hotdog-e. Istusime k6ik koos kuni oli juba p2ris pime ja k6igil k6hud t2is olid ning kuskil seitsme ajal panime k6ik asjad kokku ja liikusime koju. Alles koju j6udes tundsin, kui v2sitav p2ev tegelikult olnud oli. Vaatasime veel koos filmi ja l2ksime siis magama. Minu jaoks oli see viimane yritus nende inimestega, kuna tegin k6ike seda asja hetkel kaasa seet6ttu, et hostpere on k6ik skaudid. Siiski otsustasin, et see pole minu jaoks seega j2rgmisel poolaastal mina enam crew-s pole.

Sassy & Daisy

Autumn

Keller Indians 2016!!! 

Ja officially minu viimane Football game...
As sad as it is but my first last thing during my exchange year. 


Hostema synnip2eval l2ksime Texas Bleu-sse

Stuffed mushrooms

Pilt on nii kuidas ta on, aga tellisin t2iesti juhuslikult sini-must-valge koogi :) :) 

Veterans Day Assembly

Pilt on v6etud netist ja pole meie kool, kuid meie Fine Art's Center n2gi taoline v2lja.

KHS Choir


Camporee 2016

Food Truck



Asjalikud 6pilased

Adriana is killing it!



Ma arvan, et olime seal ainsad 8+ vanuses. Aga hei, s66k on s66k eksole. (Mina, Adriana, Emily)



Maailma maitsvaim Biscuit, mis ealses keegi valmistanud on. Olen masterchef hihi. 

Haamrivise

Selle asjanduse flippimises sain mina kogu camporee venture female-de seas teise koha. It's a win! 

Indiaanlased


Mina, Adriana, mitte nii lumine Jetti, Emily

Hey there!



Chris, Mina, Adriana ja meie k6ige s6berim madu ka.

Kui kolm neiut tahavad 4XL s2rke saada, siis nad saavad 4XL s2rgid. 


Andsime alla, head66d.



No comments:

Post a Comment