Sunday, November 20, 2016

3 kuud - juba v6i alles?

18. november 2016 reede

Kuna oli reede enne Thanksgiving break-i, siis koolis just v2ga keerulisi asju ei tehtud. 6igemini neljanda tunni istusime niisama, track workout-i ka polnud ning powerlifting j2i samuti 2ra. Poole viiest j6udsin koju ja siis juba Autumn textis mulle, et on umbes 10 minuti p2rast minu maja juures. Mingeid suuri plaane meil ei olnud niiet algatuseks otsustasime s66ma minna. K2isime Tokyo Sushi-s. Sajaprotsendiliselt parim sushi koht kus k2inud olen. Tellisime m6lemad 6htus66gikombinatsiooni ehk siis saime valida kumbki kaks valikut menyyst. Mina tellisin California roll-i ja Tempura Shrimp roll-i. Lisaks saime veel supi ja salati. Kogu toit oli imemaitsev ja polnud isegi nii kallis kui algul arvasime, seega j2ime igati rahule. Kui restoranist v2lja l2ksime oli juba v2ljas pime. Mingil hetkel kysisin t2iesti 2kitselt, et kaugel Grapevine Kellerist on ja siis tekkis Autumnil kohe plaan, et l2heks Grapevine downtown-i. M6eldud tehtud. S6itsime sinna, otsisime parkimiskoha. Jalutasime Main Street-l. Thanksgiving pole veel l2bigi, aga juba oli terve t2nav kaunistatud k6ikv6imalike j6ulukuuskede, - kaunistuste ja - tuledega. T2pselt selline tunne oli nagu oleksin mingis USA j6ulufilmis sees: t2nav oli kaunistatud, restoranides oli live muusika ja poodide vaateaknad olid j6ulukaupu t2is. Isegi Texasele omane kuumus oli kadunud ja 6ues oli p2ris jahe. K2isime poest poodi ja uurisime erinavaid maiustusi ja riideid. Ma arvan et j2i v2ga v2he puudu, et oleksime sealt kohe enda k6igile tuttavatele k6ikv6imalikud j6ulukingid 2ra ostnud. Yhe shokolaadipoe akna taga seisime 5 minutit arutades kas minna sisse v6i mitte, sest kumbki ei raatsinud raha raisata. L6puks siis l2ksime sisse ja t2iesti juhuslikult myyjaga juttu r22kides kogemata ostsime shokolaadi ka. Hihi. Kui olime pool t2navat l2bi k2inud tegime kohvikus peatuse ja s6ime Ice cream Sundae-t. Meie eesm2rk oli j6uda t2naval6pus olevasse teepoodi, mis pidavat Autumni lemmik olema. Meie pettumus oli suur kui selgus et too pood on juba suletud. Jalutasime siis auto juurde tagasi ja m6tlesime edasised plaanid valmis. S6itsime Kellerisse tagasi ja Autumn viis mind kohta, mis oli piisavalt k6rge, et n2ha kogu linna tulesid. See oli tuus! Edasi s6itsime Autumni juurde. Ootasin algul ukse juures, kuni Autumn emaga r22kis ja samal ajal tuli minuga r22kima ta v2ike 6de. L6puks l2ksin siis sisse ja sain ta emaga tuttavaks. Ta ema tuli kohe kallistades ja kysis, et oot kus ma p2rit olengi. Kui siis vastasin oli tema reaktsioon, et wow ylivinge ju! L2ksime meedia ruumi filmi vaatama. K2isin seal majas reaalselt suu lahti ja silmad suured ringi. See on vist maailma ilusaim kodu mida mina n2inud olen. Teisele korrusele viis suur trepp ja seal olid ainult magamistoad. Meedia ruum oli p6him6tteliselt nagu minikino. Eespool ja madalamal oli yks suur diivan ja ylevalpool teine. Suur projektor oli laes ja ekraan oli t2pselt nagu minikinos. Lisaks tuled kustu pannes muutus lagi t2histaevaks. Amazing or what? Hakkasime filmi vaatama ja Autumni v2ike 6de liitus samuti meiega. Kuna vaatasime mingi filmi teist osa, siis Autumni 6de oli nii 6hinas et ei tema peab mulle enne seletama ikka mis esimeses osas toimub. Niiet ta siis oli ametlik selgitaja mulle ka filmi jooksul. Umbes kymne ajal tuli tuppa Autumni isa, et v2ike 6de magama viia. Ta isa on h2sti lahe. Esimene kysimus oli samuti mulle, et kas olen Eestist. Vastasin jaa ja reaktsioon oli samasugune nagu emal. Siis kysis ta veel m6ned kysimused ja lisas l6ppu, et oli v2ga tore minuga l6puks kohtuda ja viis siis Autumni v2ikse 6e magama. Pool 11 olime m6lemad juba nii v2sinud, et otsustasime filmi l6pu teiseks korraks j2tta ja Autumn viis mu koju. Koju j6udes olid k6ik teised juba diivanile magama j22nud ja l2ksin ise ka kohe magama.

3 kuud!!! 

Naljakas, et m66das on juba kolm kuud. Ma ei oska 6elda kas see tundub palju v6i v2he. Kohati tundub nagu oleksin siin olnud juba terve igaviku ja Eesti asjad hakkavad j2rjest ununema. Samas oleksin nagu eile olnud eestis. Aeg lendab kohutava kiirusega ja iga n2dal m66dub j2rjest kiiremini.

Fun facts:
  1. Again mugavus - koolis k2iakse susside ja pidzaamadega ja ka v2ljaspool kooli k2iakse enamasti kooli T-s2rkidega. 
  2. Snappidele peab alati vastama. V2ga paljud r22givad ainult snapchati-s ja snap-i avamine ja vastamata j2tmine v6rdub samaga mis facebookis s6numi seenimine ja mitte vastamine. 
  3. Komplimente tehakse t2iesti tavaliste asjade kohta ja v2ga tihti - Koolis k6ndis minust m66da t2iesti v66ras tydruk ja m66dudes naeratas ja ytles ''Hey I really like your leather jacket!''
  4. Sama kergelt teevad komplimente ka 6petajad. Inglise keeles hakkasid m6lemad 6petajad j2rsku valjult r22kima, et mul on v2ga ilusad juuksed ja yks 6petajatest hakkas siis r22kima kuidas ja millega tema lapsep6lves oma juukseid sirgendas?! Hehe.
  5. Tantsimine on siin minu arvates palju labasem kui Eestis. Suures osas meenutab see lihtsalt aelemist ja yksteise vastu h66rumist.
  6. Koolis on t2iesti tavaline, et 6pilased ja 6petajad ytlevad yksteisele ''love you'' ja 6ptajad tervitavad alati 6pilasi lausetega ''Good morning honey!'' v6i ''Hey Kiddo!''
  7. Paljudes kohtades makstakse palka kord n2dalas mitte kord kuus.
  8. Tihti tuuakse 6pilastele tunni ajal pass-e, millega 6pilane tunnist 2ra saab kui n2iteks tema counselor tahab r22kida vms. Viimane kord meie Business-i 6petaja tuli j2rsku ideele: ''Okei, kui keegi edasipidi pass-i toob, siis katkestame k6ik oma t66 ja lihtsalt j6llitame teda vaikuses kuni ta pass-i mulle toob ja klassist v2lja l2heb, kas see poleks l6bus?'' Normaalsus ennek6ike, eks?
  9. Lisaks Track-ile olen nyyd ka Powerliftingus. Eelmine n2dal kui Track-iga j6usaalis olime tulid Track-i peatreener ja Powerliftingu treener minu juurde ja kysisid palju ma liftin. R22kisid pika jutu, aga kuna ma olin just oma j6ukakava l6petanud ja p2ris v2sinud, siis ma v2ga nende jutule t2helepanu ei p66ranud, niiet noogutasin lihtsalt kaasa. Yhes6naga Track-i peatreener oli n2inud palju ma liftin(Ma kyll ei kujuta ette millal ja kus aga see selleks) ja r22kis sellest teisele treenerile ja nyyd kutsus ta mind ka Powerliftingusse, mis on igap2ev kell neli ehk siis kohe peale Track-i.
Kui kysisin teistelt soovitusi, et mida seekord blogis kirjutada sain j2rgmised vastused:

Dardan ytles, et kindlasti peaksin r22kima koertest. Jah Daisy ja Sassy on m6lemad vinged ja armsad.  Sassy on arglikum kui Daisy ja v2hem meie juures olnud. Sassy oli enne hostema ema koer. Iga 66 magavad nad meie kaisus. Tore.

Hannah ytleb k6igile tere ja ta plaan on minna Austraaliasse, aga samalajal hiilib ta Eestisse ja tahab mind enda host6eks ehk siis ta on Austraalias, aga samal ajal Eestis. Sest me saame koos Eestis delfiinid olla kuna Eesti on merele v2ga l2hedal. - Kogu selle jutu kirjutasin ma s6nas6nalt tema vastusest yles, niiet palun mitte judgeda. Hehe. :)


  • Hannah was here<3                                 


Vic palus 6elda j2rgmist: ''Well, you met this awesome guy ,Vic, and he's in your Forensic science class, and you two hang out a lot and he is cool'' - oleme t2pselt yhe korra v2ljas k2inud haha, aga tore on ta kyll.

Chrissa palus samuti endast r22kida ehk siis Chrissaga on mul U.S History koos. Ta on yks kohutavalt armas ja ilus tydruk ja h2sti s6bralik. Hakkasime r22kima kohe teisel koolip2eval ja sellest ajast saati saame v2ga h2sti l2bi.

''Texas is lika a teenage girl on her period: hot one day, cold the other'' - Autumn Brown 2016

xoxo see u soon! ;) 


Autumn 


Kui 6nnelikuks teeb Sushi





Hei rita ''I am a little miiinioon.'' 

K6rvitsat kellegile?



Ice cream Sundae

(L) Wii 





Vahet pole, meil on j6ulud. 

K6rgemal olles n2gi kogu linna


Hey Nick! 

Hannahhh


No comments:

Post a Comment