Tuesday, June 28, 2016

Minu pere!!!

Mina sain oma pere teada 1.aprillil... irooniline? Ei?
Tegime just Brigittaga (Läheb Austraaliasse ja Uus-Meremaale) YFU Eesti presentatsiooni Käina koolis, kui mul tuli Eva-Helenilt kõne.
See lause ,,Mul on sulle häid uudiseid sinu tulevase pere kohta...'' pani mind automaatselt rõõmust ringi hüppama ja nii palju kui mul too päev häält oli, siis kiljusin telefoni otsas.
Te ei kujuta ette ka, kui raske oli viimased kümme minutit, mis me oma loengu pidime lõpetama, oma emotsioone tagasi hoida.
Nii kui tund läbi sai ja pisikesed klassist välja jooksid, hakkasin mööda klassi õhkuahmides ringi hüppama. See tunne tõesti oli kirjeldamatu ja õnnepisarad olid silmas. Värisevate kätega helistasin kohe emmele ja Ritale, sest ilmselgelt on vaja sellist uudist jagada ju. Selle hetke emotsioone ausalt pole võimalik kirjeldada!

Minu pereks saab perekond Ismaili.
Hostema - Heather (45) - account manager
Hostisa - Refik (51) - self employed
Hostvend - Dardan (17)
Hostõde - Adriana (15)

Lemmikloomad:
kaks imearmast pisikest koera - Daisy ja Sassy
2 nümfkakaduud!!! - Leo ja Sunny
10 kana

Mu peres hinnatakse tervisliku eluviisi ja hostvend mängib ameerika jalgpalli. Hostisa töötab teises linnas, seega tema koguaeg kodus ei viibi.
Mina olen Ismailide perekonnas teine vahetusõpilane.
Perel oli ka sellel õppeaastal vahetusõpilane saksamaalt, hästi hästi tore tüdruk.
Nii palju kui ma hetkel oma perega suhelnud olen, siis on nad hästi hästi toredad. Hostema juba rääkis, et thanksgivinguks läheme ilmselt mu hostema õe juurde, kellel on samuti vahetusõpilased Jaapanist ja Bulgaariast. Can't be more excited!
Rohkem olen suhelnud Adrianaga. Talle meeldib küpsetamine btw seega wooho all cakes for me.

 Ma ei saaks olla oma perega rohkem rahul, kui ma seda praegu olen! :)

Vasakult: Dardan, Refik, Adriana, Heather

No comments:

Post a Comment