Tuesday, June 28, 2016

Kes ma olen?

 Minu nimi on Liisa Vara. Olen 16-aastane tüdruk Hiiumaalt.
2016/2017 õppeaasta veedan mina teisel pool ookeani Ameerika Ühendriikides.
Eestis lõpetasin Pärnu Koidula Gümnaasiumis G1R1 klassi.

Enamvähem kogu oma elu olen tegelenud spordiga: kergejõustik, võrkpall, jalgpall, jõusaal.
Ma armastan tantsimist. Lumelauaga meeldib sõita ja fotograafia on ka vahva.

PS! Mulle meeldib kiire elu ja söök!

Lisaks olen ma üks neist paljudest, kelle suurim soov on minna vahetusõpilaseks ning üks neist, kes oma eluunistuse ka täidab. See on minu dream come true!
Most probably olen ma üks kõige õnnelikumaid inimesi ja olen selle eest tänulik, et mu ümber on maailma parimad tegelased!

Teen endast kõik, et teid oma ookeanitaguse eluga piisavalt hästi kursis hoida!

Küsimuste või murede korral kindlasti palun kirjutage ja joonistage mulle kas siia kommentaaridesse, fb-i, meilile või misiganes varjant teile sobivaim tundub. Võite vabalt tuviposti ka saata hehe :)
Vastan alati kõigile suurima hea meelega. :)

Ja vabandan juba ette ära kirjavigade pärast mis tekkida võivad. 

FB - Liisa Vara
E-mail - liisa.vara.lz@gmail.com

No comments:

Post a Comment