Wednesday, June 29, 2016

Lennuinfo!

15. juunil sain mina teada oma lennuinfo. Õigemini hiljem sest olin sel ajal reisil ja tagasi tulles avastasin miljon kirja YFU-st aga see selleks.

Lendan kolmes osas: Tallinnast Frankfurti ja sealt Washington Dulles-sse, kolmanda lennu saan teada alles juuli lõpus või augustis. Ilmselt on see siis Texasesse ma eeldan. :)

Tallinnast läheb lennuk juba 6.25, mis tähendab, et lennujaamas pean olemas umbes kell 5 hommikul...
Kui mõni hull soovib mind veel viimast korda enne ära minekut näha ja lennujaama saatma tulla, siis edukat unetut ööd sulle. :) 

USAsse jõuan kohale 17.augustil kell 13.25 (sealse aja järgi).

Võin võtta ühe äraantava pagasi (23kg) ja käsipagasi (8kg). Ma üldiselt ei kujuta ette, kuidas ma pool oma elu nendesse kottidesse ära mahutan, kuna Pärnust kolisin ära 17 kotiga, aga ehk saab hakkama. :)
Lennuinfo

No comments:

Post a Comment