Tuesday, October 18, 2016

Yokohama Hibachi & Sushi ja 2 kuud

5. oktoober 2016 kolmap2ev

Peale kooli plaanisime Hailey-ga(Hongkong) minna Target-sse v6i Mall-i. Kuna Target tundus kutsuvam ja me kumbki polnud seal k2inud, otsustasime selle kasuks. Jalutasime koolist minu juurde, et asjad 2ra panna ja kui siis hakaksime uurima millega sinna kohale saaks, avastasime et polegi v6imalusi sel p2eval. Kuna m6lemad tahtsime midagi head syya/juua, otsustasime hoopis Starbucks-i kasuks ja jalutasime sinna. See oli esimene kord kui n6 v2ljas jalutasin. Siin k2ivad v2ga v2hesed inimesed jala. 6igemini, inimesed ei k2igi jala. Meil v6ttis s6idutee yletamine igalpool m6istuse korraks p2ris kinni, niiet seisime tee 22res, vaatasime yksteisele otsa ja lihtsalt naersime. Tundus nagu 6ige koht kust yle tee minna, aga autod nii ei arvanud. Ehk siis teedeyletamine oli omamoodi katsumus. Starbucks-s v6tsime m6lemad Frapuccino ja veidi n2ksimist. Istusime seal ja hiljem l2ksime lihtsalt v2lja ja tegime ymber Tom Thumb-i, mis on meie p6hiline toidupood, kus igap2ev k2ime, ringi. See oli ysna suur ring ja avastasime nii palju ilusaid kohti. Keller on ilus ja armas linn. Kui kell hakkas kuus saama saatsin Hailey kiriku juurde(sama kirik, kus Varsity Team Dinner-id toimusid) Ja liikusin edasi koju.

14. oktoober 2016 reede

Peale kooli olin tunnikese kodus ja siis l2ksin v2lja. Plaanisin algselt ainult jalutama minna ja v6ibolla Starbucks-ist kohvi v6tta. Poole tee peal textisin Autumnile, et kas ta tuleks ka v2lja. Kuna ma polnud v2ga kaugele j6udnud siis korjas ta mu kooli juurest peale. L2ksime siis koos Starbucks-i. V6tsime m6lemad kohvi ja istusime seal vist yle tunni aja. R22kisime juttu ja naersime ja nautisime. Kui seal istumisest kyllalt sai, liikusime edasi Chick-Fil-A-sse, sest Autumn soovis syya. J2rgmise poolteisttundi veetsime seal juttu r22kides. Vaheldumisi naersime ja ajasime t2iesti random juttu v6i siis r22kisime maailma k6ige t6sisematest asjadest. Viimased tund aega veetsime ta autos istudes. Idee poolest pidime hakkama koju liikuma, aga viimasel hetkel avastasime jututeema ''mida ma oma vahetusaasta jooksul teha v6iks''. Kokkuv6tteks saime kokku v2ga pika nimekirja kuhu k6ik minema peame. Siis viis Autumn mu koju. Koju j6udes m6tlesin, et ma pole vist mitte kunagi r22kinud korraga nii palju inglise keeles - 4 tundi j2rjest. Ausalt6eldes oli see v2ga v2sitav ja kuigi oli reede 6htu, liikusin mina otse voodisse ja magama.

16. oktoober 2016 pyhap2ev

Nagu igal pyhap2eval nii ka sel korral l2ksime adriana ja hostemaga hostema emale j2rgi, et v2lja s66ma minna. See oli absoluutselt minu k6ige vingem restoranikogemus.
Kohaks valisime Yokohama Hibachi&Sushi, pidime juba eelmine kord sinna minema, aga see oli tookord remondis?! v6i midagi sarnast.
Restoranis oli neli suurt lauda ja iga laua keskel selline minik66k. Ehk siis kui tellida Hibachi menyyst, siis toit valmistatakse su silme all.
Olime ainsad neli, kes meie lauas istusid ja k6ik tellisime Hibachi valikust: kana, krevetid, liha, kala, riis, k66giviljad ja k66giviljad. (Me ausalt tellime liiga palju syya alati, aga s66k on tore, niiet mina olen rahul)
Minu meelest oli see rohkem show kui s66gitegemine ja vahepeal naersime peaaegu pisarates. Meie kokk oli vanem aasia mees ja algul ta žongleeris k6igi k66giriistadega?! Need labidad ja asjad mida s66gitegemiseks kasutatakse.(Appi ma ei tea kuidas 6elda nende kohta, vabandust haha.) See oli vinge, need asjad lendasid kiiremini 6hus ringi kui ma j2lgida j6udsin. Siis hakkas ta igale yhele kastet pisikese kausi sisse valama ja et meid segadusse ajada, kysis ta meilt peaaegu k6iki asju mingis t2iesti v66ras keeles v6i lihtsalt h2sti vaikselt. N2iteks kysis ''Ega sina ju ei soovi kastet?'' v6i ''Kas soovid h2sti natukene?'' Obviously me vastasime k6igele jah, niiet mina j2in yhest kastmest algul t2iesti ilma ja hostema ema sai ainult pisikese tilga, et maitsta. Juba siis oli naljakas ja see kokk oli ise ka nii r66mus. Mingil hetkel ta ''viskas kastet n2kku mulle'' ja no kust mina pidin teadma, et see kastmetuub v6lts oli niiet ilmselgelt ma ehmatasin niiet k6igil oli j2lle nalja kui palju. :)
Siis kysis meilt erinevate asjade nimesi, n2iteks n2itas kastme peale, kysis et mis kaste on. Kuna Adriana vastas k6ik korrad valesti(kuig pole kindel kas yldse mingit 6iget vastust oligi haha), siis v6ttis kokk temalt k6igepealt veeklaasi 2ra, j2rgmiseks kaotas ta taldriku jne. Mingil hetkel vormis ta riisist kalakuju ja kysis siis hostema emalt, et mis see on. Vastuseks sai ta:''I don't know, rice?'' Selle peale hakkas kokk ise ka naerma. Vahepeal ehitas ta n2iteks sibular6ngastest vulkaani, niiet sealt purkas tuld v2lja. Hiljem kui see ainult suitses, oli see siis aurulaev. Ma ytleks et nii ongi normaalne.
Kui j2rjest k6igile syya hakkas taldrikule t6stma, siis mina sain algselt ainult kolm riisitera. Ja ma ei liialda. L6puks ta siiski j6udis j2reldusele, et v6ibolla ma siiski olen natuke n2ljane ja sain oma s66gi k2tte. Selle restoranis k2igu jooksul sai nii kohutavalt palju nalja ja toidud olid v2ga maitsvad. J2in nii rahule.

2 Months it is

Ma ei oskagi 6elda kas teine kuu l2ks kiiremini v6i mitte, aga fakt on see, et aeg lendab ja juba on oktoobri keskpaik. Crazy. Keelega on v2ga h2sti ja juba on aeg, kui mugavam on pigem r22kida inglise keeles, kui eesti keeles. Lisaks paljud asjad mida 6elda tahan, tunduvad 6igemad kui seda inglise keeles 6elda. Koolis on iga kuue n2dala tagant hindamisperiood. Olen oma tulemustega esimese kuue n2dala kohta rahul ja proovin j2rjest parandada ennast. Komplimente tehakse siin v2ga kergelt. N2iteks isegi s66klas kassapidaja vaatas t2na mulle otsa, naeratas ja lisas siis: ''Hey, that is really cute bracelet.'' Ja koolis teevad kasv6i t2iesti v66rad inimesed komplimente. See on armas ja teeb alati tuju heaks. Yks asi mida olen avastanud on see, et vahetusaasta jooksul hakkad sa igatsema absoluutselt k6ige tavalisemaid aga samas k6ige veidramaid asju. N2iteks ma siiralt igatsen tavalist muru. Jah. hehe. Siin on muru hoopis teistsugune ja naljakas natuke, siis n2iteks olen hakanud igatsema mingeid pisikesi lauseid v6i lihtsaid hetki kuidas keegi mu s6pradest mingis olukorras reageerib. On veel imelikumaid asju ja neid on palju ja kindlasti tuleb neid aasta l6puks juurde. Ja yle ega ymber ei saa ma meie English teacher-st. Kui iga minu koolihommik temaga ei algaks oleks p2eval tuju kindlasti hoopis teine. Ta armastab kohvi ja ta mainib seda iga jumala kord. T2na kui Nick klassist v2lja hetkeks l2ks, tuli 6petajal idee, et peidaks ta parkimispassi nalja p2rast 2ra. See vedeles tal laual. Kui Nick siis tagasi tuli ja pika pinnimise peale talle ytlesime, et targem on 6petajalt kysida, ta kysis: ''Ms.Huff, do you know where my parking pass is? I have lost it.''
Ms. Huff lihtsalt vaatas teda yllatunult ja vastas: ''Oh no, this is terrible, how can something like this happen.'' Ja see kuidas ta seda ytles oli n6nda naljakas. Aga Nick ja k6ik teised said aru, et k6ik on nali, niiet see polnud halvaga ega midagi. Nii 6elad 6petajad siiski siin pole. Hehe. Aga ta on supertore ja tal vist isegi on mu blogiaadress. Yldse English-is on meil punt v2ga toredaid inimesi koos. Samas nii on vist peaaegu igas minu tunnis.
Long story short. Kaks kuud siin ja nii palju on tehtud/n2htud ja nii palju on veel teha/n2ha. Enoying my dream. :)


Hailey(Hongkong)


No words needed. Hannah usub minusse.  


Keller Town Hall 



P6him6tteliselt kunst


Pole kyll Saksamaa, aga n2e Rudolf, k2isin ;) 

Oktoberfest 

Indianettes 


K6ige asjalikum orav keda n2inud olen 

Yokohama Hibachi&Sushi: See tagumine on supp... 

Progress 

Sibulavulkaan 



17.10.2016 





2 comments:

  1. Chuck Norris on ainuke inimene maailmas,
    kes suudab Chuck Norrisele kannaga näkku lyya.

    ReplyDelete